  • Data: 2003-11-11 20:27:04
    Temat: Re: Co to jest WIBOR i LIBOR ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krasnal <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy może mnie ktoś oświeci?
    > Co to jest WIBOR i LIBOR ? Gdzie tego szukać? Chciałem kredyt a oni
    > mi ze oprocentowanie będzie w oparciu o te "ustrojstwa"
    > Gdzie o tym poczytam? i od czego to zależy?

    W googlu ;)
    WIBOR (warsaw interbank offered rate) - oprocentowanie po jakim banki
    udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz 11:00,
    http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/zlotowe/

    LIBOR (London Interbank Offered Rate) - stopa procentowa kredytów
    oferowanych na rynku międzybankowym w Londynie przez 4 główne banki (Bankers
    Trust, Bank of Tokyo, Barclays i National Westminster) - ustalana o godz.
    11:00 czasu londyńskiego.
    http://www.money.pl/pieniadze/depozyty/walutowe/