  • 11. Data: 2010-01-13 16:51:15
    Temat: Re: Citi reklamacja frauda - UWAGA
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-01-13 10:46, Jan Kowalski pisze:
    > No dobra ale napisz skąd koles miał nr twojej karty i kod CVV.
    > Czy tez zeskanowano Ci karte?

    A skąd on może wiedzieć ? Numer + data ważności zostają na slipach u
    większości sprzedawców więc co to za problem "utracić" takie dane ?

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2010-01-13 16:56:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 16:44:37 -0000, czytacz napisał(a):

    > A jaki to problem kupic bilet dla siebie i zaplacic karta nalezaca do kogos
    > innego? Ja tak robie zawsze jak np. kupuje bilety dla zony - kto inny leci a
    > kto inny placi, calkiem normalna rzecz.

    Taki, że policja dokladnie wie kogo scigać o ile ten bilet wykorzystasz.
    Jak się dobrze uwiną to zapuszkują już na lotnisku. Nie zauważyłeś, że
    piszemy o kradzieży?

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2010-01-13 17:09:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-01-13 17:56, Robert Kois pisze:
    > Taki, że policja dokladnie wie kogo scigać o ile ten bilet wykorzystasz.
    > Jak się dobrze uwiną to zapuszkują już na lotnisku. Nie zauważyłeś, że
    > piszemy o kradzieży?

    A może kupił to ktoś w innym kraju ?

    Nikt nie będzie nikogo "puszkował" za takie coś na lotnisku.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2010-01-13 17:28:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 18:09:07 +0100, Mithos napisał(a):

    > A może kupił to ktoś w innym kraju ?

    Tak czy tak dokładnie wiadomo kto bo urzędnicy w stanach raczej dokładnie
    sprawdzają paszporty.

    > Nikt nie będzie nikogo "puszkował" za takie coś na lotnisku.

    Jak zdążą wystawić nakaz i złapią go jeszcze u nas to czemu nie w końcu
    dokładnie wiadomo gdzie i kiedy złodziej się pojawi?

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-01-13 17:43:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-01-13 18:28, Robert Kois pisze:
    > Jak zdążą wystawić nakaz i złapią go jeszcze u nas to czemu nie w końcu
    > dokładnie wiadomo gdzie i kiedy złodziej się pojawi?

    Ponieważ organa ścigania nie przykładają się do pracy przy takiej wartości.

    Swojego czasu ok pół roku śledztwa zajęło policajom ustalenie danych
    osoby, która dokonała oszustwa via internet pomimo, iż ta osoba łączyła
    się z internetem ze swojego domu, a policja już w momencie składania
    zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa otrzymała adresy IP oszusta
    oraz numer jego rachunku bankowego.

    Sugerujesz więc, że w tym przypadku ktoś pofatyguje się błyskawicznie na
    lotnisko i cokolwiek w przedmiotowej sprawie zrobi ?

    Poza tym sprawa nie jest oczywista (dla odpowiednich organów). Bo taki
    zatrzymany może stwierdzić, że bilet kupił mu kolega (w końcu zna jego
    dane), a teraz się na nim mści za coś tam. I co wtedy ? Też zatrzymasz
    kogoś na lotnisku ? Bo to już wymaga np. przesłuchania autora wątku co
    może zająć sporo czasu.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2010-01-13 17:52:46
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-01-13 12:00, KJ Siła Słów pisze:

    > Zawsze jak cos zwracalem a bylo zaplacone KK to zwrot byl na karte.
    > Ale ostatnio to bylo chyba z rok temu. Wydaje mi sie ze ta zasada jest
    > dosc rygorystycznie przestrzegana.
    >
    > A moze juz nie ? Będe wdzieczny za oswiecenie.

    IMHO to zależy od sklepu. Leroy Merlin w Gliwicach oddał mi gotówką za
    towar kupiony kartą.

  • 17. Data: 2010-01-13 18:08:53
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > Dlaczego?
    > Nie masz w regulaminie, ze sporne kwoty nie podlegają spłacie? Sprawdź
    > dobrze.

    Że jak? To jakaś karta ma coś takiego w "leguraminie" :)

    Ładnie to by było - robisz duży zakup, potem kwestionujesz, nie płacisz, a
    potem sobie przypominasz że to jednak ty, hehe.

    To już popuściłeś chyba wodze fantazji :)

    M.

  • 18. Data: 2010-01-13 18:42:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marvin wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > ?e jak? To jaka? karta ma co? takiego w "leguraminie" :)
    >
    > ?adnie to by by?o - robisz du?y zakup, potem kwestionujesz, nie p?acisz, a
    > potem sobie przypominasz ?e to jednak ty, hehe.
    >
    > To ju? popu?ci?e? chyba wodze fantazji :)
    >
    > M.

    kazda moja karta tak ma.

    kwota do której składam reklamacje nie podlega spłacie, do czasu
    rozpatrzenia reklamcji. I założe się, że twoja też tak ma, tylko
    poczytaj dokładnie regulamin.

  • 19. Data: 2010-01-13 18:43:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    czytacz wrote:

    > A jaki to problem kupic bilet dla siebie i zaplacic karta nalezaca do kogos
    > innego? Ja tak robie zawsze jak np. kupuje bilety dla zony - kto inny leci a
    > kto inny placi, calkiem normalna rzecz.

    kupujesz bilet na siebie i placisz kradzioną kartą?
    No to geniusz jestes.

  • 20. Data: 2010-01-13 18:44:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 19:08:53 +0100, Marvin napisał(a):

    > Ładnie to by było - robisz duży zakup, potem kwestionujesz, nie płacisz, a
    > potem sobie przypominasz że to jednak ty, hehe.

    I płacisz z odsetkami.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356