  • 11. Data: 2003-09-23 22:13:18
    Temat: Re: Citi przed mbankiem? ;-))
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message
    news:bkqa2o$h9t$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie wiem czemu niby gorszy, poza tym, kto powiedzial ze place?:)
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski

    W takim razie dyskutujecie o innych ofertach bo Ty wspominasz o wewnętrznej
    dla pracowników :) więc i opłaty masz inne i spojrzenie na jakość ofert (w
    końcu nakręca Cię przecież "entuzjazm korporacyjny" ;))) )

    Pozdrawiam
    GO

  • 12. Data: 2003-09-24 06:29:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał
    > Poczytaj na grupie :-))) Toip Citi się zmienia (nie pamiętam od kiedy) i
    > konto będzie kosztować 4,99 bez progu 2,5k (próg wzrasta chyba do 15k).

    Od 12/10 Citikonto bedzie kosztować 4,99 + 3 + 2 = 10zl
    Sorry, ale 10zl za tak badziewne konto, to juz przesada !

    No właśnie ;)

  • 13. Data: 2003-09-24 06:57:18
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    > Od 12/10 Citikonto bedzie kosztować 4,99 + 3 + 2 = 10zl
    > Sorry, ale 10zl za tak badziewne konto, to juz przesada !

    Moglbys podac jakies kontretne argumenty (poza bezpieczenstwem w dostepie -
    bo to akurat wiem).
    Bede wdzieczny.
    Ostatnio analizowalem opcje przejscia z Citi do Multi i wyszlo mi ze
    niestety ale Multi jest dla mnie gorszy i drozszy (zastanawialem sie nad
    wersja multikonto My, a w tej chwili posiadam CitiKonto).
    A dodotkowo, wyszlo mi z wyliczen, ze gdyby sie zdarzylo ze nie mialbym
    przez jakis czas (kilka miesecy, rok) dostepu do netu - to Multi jest
    porazka.

    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2003-09-24 07:52:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Zosia Samosia" <f...@s...com> napisał:
    > Moglbys podac jakies kontretne argumenty (poza bezpieczenstwem w dostepie -
    > bo to akurat wiem).

    Twierdze tylko, że za tą cenę można znaleźć o wiele ciekawsze propozycje. Jakie
    to będą to już zależy od potrzeb...

    > Ostatnio analizowalem opcje przejscia z Citi do Multi i wyszlo mi ze
    > niestety ale Multi jest dla mnie gorszy i drozszy (zastanawialem sie nad
    > wersja multikonto My, a w tej chwili posiadam CitiKonto).

    No cóż... z tego co widzę dyskusja dotyczyła mB (+ VW) c/a citi, a nie multi.

    > A dodotkowo, wyszlo mi z wyliczen, ze gdyby sie zdarzylo ze nie mialbym
    > przez jakis czas (kilka miesecy, rok) dostepu do netu - to Multi jest
    > porazka.

    Zakładasz, że dostępu do telefonu też nie będziesz mieć ? ;-))
    Hint: przez IVR przelewy są za free.

    Ogólnie funkcjonalność inetu w multi jest o wieeeele większa, karty z limitami
    rozliczane w Euro, tanie kredyty (linia) i KK, lokaty też niezłe; etc. Zresztą
    nie ma co wyliczać, (dla mnie) oferta citi jest bliższa pekaosa niż multi
    ;-)))))))))))

    Pozdrawiam,

  • 15. Data: 2003-09-24 08:44:35
    Od: "B.K." <b...@p...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
> [...]

    Zresztą
    > nie ma co wyliczać, (dla mnie) oferta citi jest bliższa pekaosa niż multi

    Czy Multi ma dostep do walut online? Jezeli tak to jakich? Co do lepszy
    gorszy to nie mam zdania, ale widze ze citibank daje na srodki o duzej
    plynnosci lepsze oprocentowanie niz mBank - 4% kapitalizowane co tydzien! W
    mBanku co miesiac, prawda? Ja nie uwazam Citi za taka zla oferte, jezeli
    spojzy sie na calosc, uwazam ze konto tam warto miec, ma pare zalet, idealne
    nie jest.

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 16. Data: 2003-09-24 08:44:41
    Od: "B.K." <b...@p...com>

  • 17. Data: 2003-09-24 13:58:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    B.K. wrote:
    > Czy Multi ma dostep do walut online? Jezeli tak to jakich? Co do

    Do takich - jakie zalozysz sobie konto (bodaj USD i Euro). Przelewy mozesz
    zrobic przez internet - nie musisz przez telefon. Poza tym przelew miedzy
    wlasnymi kontami PLN->USD jest w czasie rzeczywistym po kursie BRE.
    Sprawdzalem na USD-> PLN - dziala :)

  • 18. Data: 2003-09-24 16:17:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bks881$f5g$1@news.onet.pl...

    > Poza tym przelew miedzy
    > wlasnymi kontami PLN->USD jest w czasie rzeczywistym po kursie BRE.
    > Sprawdzalem na USD-> PLN - dziala :)

    Czyzby? Sprobuj zrobic za kilkadziesiat minut ;). Juz myslalem, ze cos sie
    zmienilo, ale...

    W jakich godzinach można realizować transakcje z przewalutowaniem w ramach
    MultiBanku?

    Transakcje z przewalutowaniem (jeśli waluta transakcji jest inna niż waluta
    rachunku) realizowane są w MultiBanku w godzinach od 8.00 do 19.30 w dni
    robocze. Poza tymi godzinami oraz w święta i dni wolne od pracy transakcje
    takie nie są realizowane.

    No, chyba ze Multi jeszcze nie wie ze mozna ;)

    Maciej

  • 19. Data: 2003-09-24 17:54:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > pracy transakcje takie nie są realizowane.
    >
    > No, chyba ze Multi jeszcze nie wie ze mozna ;)

    PLN->USD: BGE8003 OPERACJA NIE JEST DOSTĘPNA.
    USD-PLN: BGE8003 OPERACJA NIE JEST DOSTĘPNA.
    :) To ja nie wiem jak oni to robili wtedy, ze ta kasa pojawila sie od razu
    na zwyklym RORze... :D