eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti-procedura, Shiti-procedura › Re: Citi-procedura, Shiti-procedura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi-procedura, Shiti-procedura
    Date: Fri, 27 Jul 2007 17:04:51 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <f8d14k$dg3$1@news.interia.pl>
    References: <1...@r...googlegroups.com>
    <p...@h...net>
    NNTP-Posting-Host: fideltronik.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1185548244 13827 80.48.253.194 (27 Jul 2007 14:57:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jul 2007 14:57:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <p...@h...net>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.5 (Windows/20070716)
    X-Authenticated-User: muddy % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:421603
    [ ukryj nagłówki ]

    Bartosz 'xbart' Nowakowski pisze:

    >> Generalnie odlot. Chyba mi przeszła ochota na kk Shitka ;)
    > Dlatego w większości przypadków, nie tylko w tym banku, wszelkiego
    > rodzaju formularze lepiej jest składać przez www :)

    A-ha.

    Złożyłem, o kartę w Citi "na dowód". Przyjechał "agent", przywiózł te
    formularze już wydrukowane ("wyplute" z systemu), bym je podpisał.
    Podpisałem. Za dwa tygodnie przyszedł list: niestety, złożony wniosek
    jest niekompletny, proszę zadzwonić pod numer 0-22... i dowiedzieć się o
    co chodzi. Zadzwoniłem. Dowiedziałem się, że mam iść do oddziału i
    podpisać umowę, bo agent mi jej nie dał do podpisania. Oczywiście
    stwierdziłem że mi się nie chce. Po tygodniu zadzwonił agent: czy możemy
    się spotkać, bo musimy podpisać umowę. Przyjechał. Zagadnąłem nieśmiało,
    czy o niej zapomniał. Odpowiedział, że "świeci przed klientami oczami",
    bo centrala "zapomniała" dołączyć umów do pakietów dokumentów
    wygenerowanych dla wszystkich klientów składających wnioski internetowe,
    on nie ma formularzy, więc musi jeździć po dwa razy do każdego
    "internetowego" klienta.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1