eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - rocznica :( › Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
    Date: Thu, 24 Jul 2008 13:40:16 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 70
    Message-ID: <g69pp9$2bvi$1@opal.icpnet.pl>
    References: <5...@a...googlegroups.com>
    <g69ckt$p09$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c66-251.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1216899689 77810 62.21.66.251 (24 Jul 2008 11:41:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jul 2008 11:41:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 080724-0, 2008-07-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451661
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Seba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g69ckt$p09$1@inews.gazeta.pl...


    >> No niestety - roczek minal, oplaty rocznej nie naliczyli, bo promocja
    >> na 3 lata, ale przyznany limt tez ani drgnal :(
    >> Szkoda.

    > zadzwon, powiedz im, moze pomoze
    > warto rozmawiac ;)


    zaniebardzo.

    w mojej opinii legendarne i chwalone utrzymywanie klienta rezygnującego w citi
    to nieprawda, mit i fikcja.

    citi ma w tyłku klienta - klienta robiącego obrót ponad 35000 (trzydzieści pięć
    tysięcy) złotych w ciągu 10 miesięcy kartą z limitem 4000!



    dzwoniłem do citi w kwietniu, dwa mce przed upływem ważności:
    "rezygnuję bo mam "ciasny limit", i dostałem srebrną zamiast złotej (istotne
    większe zniżki dla żony)"

    odpowiedź:
    -drugi rok bezpłatnie (cóż za łaska! wyrabiając nową jest na dwa lata
    bezpłatnie)
    -oczywiście wyślemy złote karty
    -zadzwonimy poinformować jaki limit udzielamy po długim weekendzie.

    minęły dwa długie weekendy majowe, a nawet dwa kolejne miesiące, i nikt nie
    oddzwonił.
    limit się nie powiększył, a karty zostały w ręku srebrne, bo bank innych nie
    wysłał mimo obietnicy.

    ale za to ja wykonałem ruch - spłaciłem limity i pisemnie za potwierdzeniem
    odbioru przypomniałem o mojej decyzji o rezygnacji.

    bank nagle budzi się, i dzwoni pani 14 lipca:
    "dlaczego pan rezygnuje, co możemy dla pana zrobić, co jest przyczyną?"
    odpowiadam, że mieli oddzwonić, czekam już dwa miesiące, i czuję się
    zlekceważony. skoro mnie nie chcą, to rezygnuję.
    odpowiedź city-line:
    "oczywiście wymienimy panu karty, a o zwiększeniu limitu poinformuję pana
    telefonicznie w ciągu 2 tygodni"

    dziś mija 10 dni, jak dotąd nikt nie zadzwonił, na www mam wciąż ten sam limit.
    aha: zapomnieli mnie łaskawie obdarować kolejnym rokiem gratis.


    drogi citi banku - to nieprawda, że zależy wam na kliencie. to wierutna bzdura.
    trzydzieści pięć tysięcy obrotu kartą w 10 miesięcy to za mało, by być poważnie
    traktowanym.

    jeśli ktoś z citi banku się ze mną nie zgadza - zapraszam na priv
    n...@o...pl, podam numer karty, oraz moje dane, umowę albo wysokość
    poszczególnych wyciągów.



    a wracając do stwierdzenia Seby"
    z CITI bankiem _NIE_ _warto_ rozmawiać. to nie ma sensu.


    K>N>S>



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1