  • 1. Data: 2007-12-09 10:51:52
    Temat: Citi BP Gold - obroty do zwolnienia z rocznej opłaty
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    Google podaje, że dla kart kredytowych Silver wystarcza 200 zł miesięcznie
    (2400 zł rocznie) by bank odpuścił roczną opłatę za używanie karty.

    Jaki jest poziom obrotów dla kart złotych?
    I czy bezprowizyjne, bezodsetkowe opłaty za czynsze itp. są zaliczane do
    takich rocznych obrotów?

    Czynsze, telefony, energia elektryczna, gaz itd. spłacają się automatycznie z
    RORu zleceniami comiesięcznymi (co dwumiesięcznymi) i nie bardzo dla samych
    punktów BP chce mi się je wklepywać co miesiąc ręcznie.
    Warto się bawić w spłaty za pomocą karty? :-)

  • 2. Data: 2007-12-09 11:13:14
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    chyba 15 albo 18 kPLN
    jezeli karte chcesz tylko dla przelewow to co za roznica w kolorze karty?
    lepsze samopoczucie?

    jesli tak to ide popatrzyc sobie na golda to poprawi mi sie humor

  • 3. Data: 2007-12-09 11:22:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Gru, 12:13, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > lepsze samopoczucie?
    >
    > jesli tak to ide popatrzyc sobie na golda to poprawi mi sie humor

    W sumie nie ma chyba na co patrzec, bo Citi dopiero od platynowej
    drukuje nazwe "koloru" na karcie ;)

  • 4. Data: 2007-12-09 17:05:22
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Dec 2007 10:51:52 +0000, ES napisał(a):

    > Google podaje, że dla kart kredytowych Silver wystarcza 200 zł
    > miesięcznie (2400 zł rocznie) by bank odpuścił roczną opłatę za używanie
    > karty.

    Nie jest to wcale pewnik, bo mi ostatnio Pani z działu kart powiedziała,
    że 3600 PLN mnie zwolni z opłaty. Miało to być zapisane przy wyciągu z
    karty, ale oczywiście nie ma a dzwonić mi się zbytnio nie chce.

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-12-09 18:09:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Gru, 18:05, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Nie jest to wcale pewnik, bo mi ostatnio Pani z działu kart powiedziała,
    > że 3600 PLN mnie zwolni z opłaty. Miało to być zapisane przy wyciągu z
    > karty, ale oczywiście nie ma a dzwonić mi się zbytnio nie chce.

    Sadze, ze wlasnie dlatego nie umieszczaja tego w regulaminie i
    umowach, zeby elastycznie ustawiac sobie wg aktualnych wytycznych i
    pod indywidualne decyzje.

    200 zl miesiecznie moze byc juz nieaktualne, lub odnosi sie do
    klientow robiacych wiecej transakcji na nieduze kwoty.
    Moga miec rowniez jakies algorytmy wiazace transakcje kartowe z
    kwotami przelewow z danej karty - i pod to kwota zwolnienia.

  • 6. Data: 2007-12-09 18:27:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Sadze, ze wlasnie dlatego nie umieszczaja tego w regulaminie i
    > umowach, zeby elastycznie ustawiac sobie wg aktualnych wytycznych i
    > pod indywidualne decyzje.

    No ale skoro ustalili to ze mna indywidualnie to chyba powinienem spac
    spokojnie.

> [...]
    > Moga miec rowniez jakies algorytmy wiazace transakcje kartowe z
    > kwotami przelewow z danej karty - i pod to kwota zwolnienia.

    Sami to zaproponowali. Najwyzej sie z nimi rozstane. Takiego klienta jak
    ja kazdy bank chetnie przygarnie :) Przez weekend zrobilem na KK Multi
    obrot ok. 3k i jakies 15 zakupow (w koncu trzeba to 120 wyrobic).

    Z Citi chce miec po prostu karte zapasowa.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-12-09 18:46:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fjhcqh$o9m$1@news.onet.pl...

    > ja kazdy bank chetnie przygarnie :) Przez weekend zrobilem na KK Multi
    > obrot ok. 3k i jakies 15 zakupow (w koncu trzeba to 120 wyrobic).

    To ma byc 120 rocznie, a nie miesiecznie ;)

    MK

  • 8. Data: 2007-12-09 22:26:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Gru, 19:46, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > To ma byc 120 rocznie, a nie miesiecznie ;)

    No to on wyrabia norme za 2007-y :)

  • 9. Data: 2007-12-10 09:24:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2007 10:51:52 +0000 (UTC), ES napisał(a):
> [...]
    >
    > Jaki jest poziom obrotów dla kart złotych?
    > I czy bezprowizyjne, bezodsetkowe opłaty za czynsze itp. są zaliczane do

    Ilość czynności wystarczających do darmowości dowolnej KK Citi: 1
    - telefon na infolinię, logowanie, pytanie do konsultanta o to jakie
    są ceny wznowienia, stwierdzenie "e, to za drogo, jaka jest procedura
    rezygnacji?" :)

    > Warto się bawić w spłaty za pomocą karty? :-)

    Jak bezprowizyjne i traktowane jako bezgotówkowe, to można się bawić. Ale
    kokosów to na tym nie zrobisz... :)))

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 10. Data: 2007-12-10 16:20:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > - telefon na infolinię, logowanie, pytanie do konsultanta o to jakie
    > są ceny wznowienia, stwierdzenie "e, to za drogo, jaka jest procedura

    Szkoda tylko, ze bank nie daje pisemnego potwierdzenia ww.

    --
    Mithos