  • 21. Data: 2009-10-12 21:14:06
    Temat: Re: Citi BP -> Citi Payback
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > A to nie jest tak, że póki doliczają się nowe to stare nie znikają ?
    > Przecież to bezsensu, żeby raz nabyte punkty znikały. I jeszcze niech
    > na nagrody pobierają punkty najpóźniej zdobyte :)

    Za http://payback.pl/pb/id/12936/index.html#A9

    "9. Wygaśnięcie Punktów

    Jeśli nie postanowiono inaczej, Punkty PAYBACK wygasają po upływie 36 miesięcy od
    ich przyznania uczestnikowi Programu ze skutkiem na koniec ostatniego miesiąca
    kalendarzowego tego okresu, jeśli nie zostały w tym czasie wymienione na Nagrody
    lub Bony zgodnie z zasadami Programu. Jeśli w okresie następujących po sobie
    12 miesięcy w stosunku do danego Konta PAYBACK nie zostaną Państwu przyznane
    Punkty PAYBACK ani nie wymienią Państwo Punktów PAYBACK na Nagrody lub
    Bony, Państwa Konto PAYBACK zostanie zamknięte, a znajdujące się na nim Punkty
    wygasną."

    KJ

    --
    Uwolnić słonia !!!

  • 22. Data: 2009-10-12 22:54:36
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Paź, 14:51, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Wszystkie duże sieci biorą paliwo od jednego dostawcy Orlenu więc
    > gdzie nie zatankujecie wspieracie nasz narodowy koncern paliwowy ;-)

    Neste chyba bierze od Rafinerii Gdańskiej...A kto w takim razie robi
    te wszystkie wynalazki typu Suprema, Ultimate itp. ?

  • 23. Data: 2009-10-12 22:58:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Paź, 19:12, Michal <m...@n...org> wrote:

    > Dokładnie tak. Na przykładize głupiego BP- za 2l paliwa mamy 3gr bonusu,
    > czyli paliwo jest tańsze o 1,5gr. A wystarczy jechać na wspomniane przez
    > Ciebie Neste, Auchan czy cokolwiek (znaleźć taniej niż BP nie jest
    > trudno) i wlać chociażby 5gr taniej.

    W Warszawie różnica pomiędzy BP a Neste sięga 20-30 groszy na
    litrze..;-) Stwórz własny program lojalnościowy..!

  • 24. Data: 2009-10-13 08:24:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A to nie jest tak, że póki doliczają się nowe to stare nie znikają ?
    > Przecież to bezsensu, żeby raz nabyte punkty znikały. I jeszcze niech na
    > nagrody pobierają punkty najpóźniej zdobyte :)

    W sumie np. w Proficie Orange też znikały. Choć przynajmniej najpierw
    zużywały się najstarsze. :)

  • 25. Data: 2009-10-14 08:19:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-13 00:54, szczurwa wrote:

    > Neste chyba bierze od Rafinerii Gdańskiej...A kto w takim razie robi
    > te wszystkie wynalazki typu Suprema, Ultimate itp. ?

    Podobno jest tak, że:
    1. rzecz polega na dodatkach (czasem nawet dolewa się przy
    pompowaniu z oddzielnych pojemników, a z beczki idzie surowa benzyna)
    2. częściej sprawdzają jakość surowej benzyny, więc mniejsze szanse
    na kiepską jakość produktu

    witrak()

  • 26. Data: 2009-10-16 12:03:52
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    szczurwa pisze:
    > W Warszawie różnica pomiędzy BP a Neste sięga 20-30 groszy na
    > litrze..;-) Stwórz własny program lojalnościowy..!

    U mnie nawet 50gr. Shell jest po drugiej stronie ulicy ;)

    --
    Raf

  • 27. Data: 2009-10-16 22:50:46
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Paź, 14:03, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > U mnie nawet 50gr. Shell jest po drugiej stronie ulicy ;)

    Stacja w Grabowie przy Puławskiej ?

  • 28. Data: 2009-10-17 08:46:48
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    szczurwa pisze:

    > Stacja w Grabowie przy Puławskiej ?

    A nie, nie. Toruń, Lubicka.

    --
    Raf

  • 29. Data: 2009-10-17 08:52:07
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Paź, 22:33, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a ja pytałem podczas wizyty w placówce...
    tylko w jednej placówce?
    to mała wiarygodność;)
    Najlepiej trzy placówki wtedy jest szansa na "skorygowanie" błędu,
    przy dwóch tylko wykrycie
    ewentualnego błędu...
    No i najlepiej, żeby to były placówki z zasięgu innego "Specjalisty od
    kart"(który jest chyba jeden na kilka oddziałów i czasem dzwonią do
    niego - a mogą uzyskać złe informacje;)