    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Date: Sat, 07 Jan 2006 00:36:45 +0100

    XYZ napisał(a):
    > Użytkownik "wieslaw" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > Mnie tez CiTi caly czas wabi ofertami kart i kredytow. Dostajac od nich VISE
    > Silver sam zadzwonilem i zmniejszylem limit.
    > Niech mi ktos powie poco komu pieniadze ktorych po zaciagnieciu kredytu nie
    > bedzie mogl spalcic - to zloty interes ale tylko dla bankow.
    >
    > Ja wychodze z zalozenia iz VISA Electron wystarczy. Placic moge do wysokosci
    > limitow na koncie i niema obawy ze wezme wiecej anizeli mam na koncie.
    >
    > Wg mnie pretensje mozesz miec tylko i wylacznie do siebie - sorki ale taka
> [...]

    Ja mam kartę w Citi i cóż... no mam bo potrzebuję, mam również w mBanku
    i jak najszybciej likwiduję tę w Citi, bo mnie przedstawiciel Citi
    oszukał przy podpisywaniu umowy, mówił bzdury na temat opłat itd, a
    potem okazało się, że chodziło o coś innego, ale na razie potrzebuję
    mieć większy limit kredytowy, więc kartę trzymam. Na szczęście jeszcze
    tylko kilka tygodni.

    sg