  • 1. Data: 2004-10-05 21:32:46
    Temat: Ciekawostki z umowy o kartę płatniczą VE BZWBK
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Nie mam przed sobą umowy, którą bank przysłał więc tylko z grubsza
    opiszę dwie ciekawostki.

    1. Bank zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w przypadku...
    (!uwaga!) *terminowej* spłaty zadłużenia powstałego w wyniku używania
    karty

    2. Pod umową należy złożyć wzór podpisu zgodny ze wzorem umieszczonym
    na karcie płatniczej, przy czym podpis ten musi składać się z pełnego
    imienia i nazwiska lub pierwszej litery imienia i nazwiska. W innych
    przypadkach bank będzie miał prawo nie uznawać reklamacji. No dobrze a
    co jeżeli na karcie mam podpis, który nie spełnia tego warunku? Kartę
    podpisałem przecież wcześniej niż otrzymałem umowę. Podpisanie umowy
    pełnym imieniem i nazwiskiem spowoduje że nie będzie to taki sam
    podpis jak na karcie. Z kolei podpisanie zgodnie z tym co na karcie
    spowoduje że podpis nie spełni warunku pełnego imienia i nazwiska...

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2004-10-06 06:59:00
    Temat: Re: Ciekawostki z umowy o kartę płatniczą VE BZWBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    WAM wrote:
> [...]
    >
    > 1. Bank zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w przypadku...
    > (!uwaga!) *terminowej* spłaty zadłużenia powstałego w wyniku używania

    Nordea do karty VE przyslala umowe w ktorej bnakowi przysluguje prawo
    zablokowania VE jesli bede *nieterminowo* spłacał lub będzie takie zagrożenie
    nieterminowej spłaty :-))
    Poprosilem ich o przyklad i umowy nie podpisalem - z powodu gorszych bledow i
    zapisow

    Podali np nieistniejacy telefon do zastrzegania karty i dwa zapisy ograniczajace
    moje ustawowe prawa - ze odpowiadam za zobowiazania finansowe powstale w wyniku
    poslugiwania sie kartami - poniewaz nie uszczegolowili tego zapisu to znaczyloby
    ze bez zadnych wyjatkow, zawsze, a to przeciez nieprawda.

> [...]
    > podpis jak na karcie. Z kolei podpisanie zgodnie z tym co na karcie
    > spowoduje że podpis nie spełni warunku pełnego imienia i nazwiska...

    Nordea napisala "wzor podpisu" ale nie wyjasnila zupelnie o jaki wzor chodzi
    *** blad ***