    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Cetelem Bank - najgorszy bank
    Date: Tue, 29 Aug 2006 14:38:52 +0200

    > No i wczoraj po południu telefon ze wspaniałego Cetelem Banku, że oni
    > nie
    > mają umowy, znaczy się mają, ale bez mojego podpisu... (myślę sobie, ale
    > co mnie to obchodzi?)... Wszystko co mi podsunęli w sklepie przeczytałem
    > podpisałem...

    Cetelem Bank to sklep czy bank? Kupowałeś w sklepie. Sprzedawcy nie
    zapłaciłeś gotówką lecz przyrzeczeniem banku na podstawie udzielonego ci
    kredytu, którego faktycznie nie otrzymałeś, gdyż umowy kredytu nie
    zawarłeś. Brak podpisu niesie chyba także inne konsekwencje, bo bank także
    nie ma prawa do przetwarzania twoich danych osobowych, jeśli zgoda na to
    przewidziana była w tej samej umowie. Brak umowy kredytowej to brak
    kredytu, a brak kredytu to brak zapłaty dla sklepu i to powinno być jego
    zmartwienie, a nie banku i dlatego w twoją historyjkę jakoś nie mogę
    uwierzyć. Bank bez umowy nic nie traci, bo po prostu nie zapłaci
    sprzedawcy. To sprzedawca popełnił błąd i on ma prawo go naprawić. Bank
    raczej nie jest tu stroną.

    Pozdr.
    K.K.