  • 1. Data: 2011-06-06 06:36:55
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    Program to ja mam. Brakuje natomiast darmowego dostawcę ogólnodostępnego.

  • 2. Data: 2011-06-06 06:51:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 08:36:55 +0200, a...@v...pl napisał(a):

    > Program to ja mam. Brakuje natomiast darmowego dostawcę ogólnodostępnego.

    Nie kapuję. Przeciez jest np. onet. Ja używam 40tude Dialog i po
    wypełnieniu paru pół (nazwa serwera, email i haslo) wszystko śmiga.

  • 3. Data: 2011-06-06 06:51:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    a...@v...pl wrote:

    > Program to ja mam. Brakuje natomiast darmowego dostawcę ogólnodostępnego.

    Ja bym tak spróbował wpisać w google ( nie wiem czy masz google
    zainstalowane) coś takiego. "serwery grup dyskusyjnych", a potem coś o
    konfiguracji klienta. Może zadziała. Albo spytaj kogoś. Może tatę?

  • 4. Data: 2011-06-06 06:54:24
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 08:51:23 +0200, totus napisał(a):

    > Ja bym tak spróbował wpisać w google ( nie wiem czy masz google
    > zainstalowane) coś takiego. "serwery grup dyskusyjnych", a potem coś o
    > konfiguracji klienta. Może zadziała. Albo spytaj kogoś. Może tatę?

    Jak zwykle złośliwy do bólu ;)

  • 5. Data: 2011-06-06 07:34:22
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 06-06-2011 08:36, a...@v...pl pisze:

    > Program to ja mam. Brakuje natomiast darmowego dostawcę ogólnodostępnego.

    Skoro korzystasz z onet-u korzystając z przeglądarki to jaki problem
    korzystać z onetu przy pomocy np. thunderbird-a?