  • 1. Data: 2011-09-03 18:15:14
    Temat: Cashback w Lyoness
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Słyszeliście o czymś takim jak Lynoess? (http://www.lyoness.pl/) Jest
    jakiś cashback za zakupy u partnerów, no i niby można na tym zarabiać.
    Ktoś się w to bawił? Miał z tym styczność? Jakieś opinie?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-09-03 20:19:04
    Temat: Re: Cashback w Lyoness
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Słyszeliście o czymś takim jak Lynoess? (http://www.lyoness.pl/) Jest
    > jakiś cashback za zakupy u partnerów, no i niby można na tym zarabiać.
    > Ktoś się w to bawił? Miał z tym styczność? Jakieś opinie?

    Myslalem ze to juz dawno umarlo odkad CB zagoscilo na kartach debetowych
    no a poza tym gdzie teraz znajdziesz tylu jeleni zeby od nich ciagnac te
    0,5%
    Jak w wielu piramidkach, ci co sa na gorze pewnie jakies sensowne profity z
    tego maja ;)

  • 3. Data: 2011-09-04 08:00:56
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Słyszeliście o czymś takim jak Lynoess? (http://www.lyoness.pl/) Jest
    > jakiś cashback za zakupy u partnerów, no i niby można na tym zarabiać.
    > Ktoś się w to bawił? Miał z tym styczność? Jakieś opinie?

    ja bylem na spotkaniu informacyjnym i na tym sie skonczylo dla mnie.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2011-09-11 14:20:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-03 22:19, Waldek wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > no a poza tym gdzie teraz znajdziesz tylu jeleni zeby od nich ciagnac te
    > 0,5%. Jak w wielu piramidkach, ci co sa na gorze pewnie jakies sensowne

    Wróciłem do tematu i poczytałem sobie trochę na
    <http://lyoness-poland.pl/> Fakt, trzeba mieć tych ileś osób, żeby
    "pracowały" na Ciebie, ale samo z siebie używanie karty Lyonessa (bo nie
    jest to kredytówka, ale coś a la Payback i na dodatek nic nie kosztuje
    jej wyrobienie) nie jest głupie. To jak zbieranie punktów w programach
    lojalnościowych, tyle, że zwracane nie są punkty, a gotówka. Można ją
    wypłacić, ale można też trzymać na takiej quasilokacie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/