  • Data: 2016-06-09 11:40:05
    Temat: Re: Cash back - dobra wola...?
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Jun 2016 10:57:00 +0200, MarekZ napisał(a):

    > To były ciekawe czasy, też miałem takie przygody. :)
    >
    > A pamiętasz czasy czeków rozrachunkowych z PKO BP? :) Gdzie się wpisywało
    > "do rozrachunku"? Najpierw takie mniejsze czerwone czeki, a potem takie
    > większe niebieskie (albo odwrotnie).

    Ja pamiętam ;/
    Płaciłam na Wilczej DC w MAWie banknotem pięćsettysięcznym, panienka
    strzeliła focha 'nie mam wydać', zatem wyciągnęłam książeczkę czekową,
    na widok której panienka w panice złapała banknot i biegiem poleciała
    gdzieś go rozmieniać.
    A w tym samym czasie na Rutkowskiego czeki brali wręcz radośnie :)

    --
    Imka