  • 1. Data: 2006-01-15 09:06:56
    Temat: CZY KTOŚ MI POMOŻE!!!???
    Od: "GBW" <g...@o...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam pytanie ,czy ja jeżeli prowadzę małą firmę i chcę wziąć kredyt
    mieszkaniowy ,a mąż miał zadłużenie debetowe przed ślubem natomiast ja
    jestem czysta ,płacę podatki i nie mam żadnych zadłużeń oraz mam zdolność
    kredytową.

    Czy mogę mieć przez to kłopoty z uzyskaniem kredytu?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam Ania

  • 2. Data: 2006-01-15 09:39:13
    Temat: Re: CZY KTOŚ MI POMOŻE!!!???
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > mieszkaniowy ,a mąż miał zadłużenie debetowe przed ślubem natomiast ja
    > jestem czysta ,płacę podatki i nie mam żadnych zadłużeń oraz mam zdolność

    A czy to zadłużenie debetowe było dozwolone czy też niedozolone?
    O kredyt hipoteczny, o ile nie macie rozdzielnosci majatkowej, będziecie
    wnioskować łącznie. Wobec powyzszego uwzględniane będą łącznie historie
    kredytowe. Jezeli mąz źle obsługiwał zadłużenie kredytowe to mogą byc
    problemy z uzyskaniem kredytu.
    Sa banki - np. Dombank - które bardzo łagodnie podchodzą to tych kwesti ale
    płaci się wtedy podwyzszone oprocentowanie.
    Zwróć się do BIK o aport konsumencki, jeżeli status kredytu był inny niż
    "normalny" to źle świadczy o kredytobiorcy.

    > Czy mogę mieć przez to kłopoty z uzyskaniem kredytu?
    I tak i nie. Za mało szczegółów podałas aby stwierdzić czy jest problem.
    Wszystko zależy czy kredyt jest juz spłacony i kiedy nastapiły problemy. I
    nie dziw się że nikt nie udzielił odpowiedzi na poprzeni post.
    Nie jest takze dobrze postrzegane powielanie tego samego pytania gdy
    poprzednio nikt nie udzielił odpowiedzi.

    Darek