  • 11. Data: 2007-04-25 16:43:25
    Temat: Re: CHF marza 0,85 %
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 18:03:24 +0200,
    osoba podpisana: badzio <b...@n...epf.pl>
    napisała:
    [..]
    > A tak w ogole - przyjete jest nie toppostowanie (czyli odpisywanie _pod_
    > a nie nad cytatem)

    A tak wogóle to już pisałem (i to chyba nawet Tobie) że to coś jest
    niereformowalne.

    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 12. Data: 2007-04-25 16:46:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie: Nordea.
    > JaC
    a prowizja ile wynosi?

    mnie w DB zaoferowano 0,8% przy 20% wkladzie wlasnym

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-04-25 16:48:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie: Nordea.
    JaC

  • 14. Data: 2007-04-25 17:09:55
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Doradca wynegocjował 0,85% marży dla kredytu hipotecznego w CHF.
    > Jest jeszcze sens szukac dalej ?

    Jakie LTV i kwota? Napisz, to dostaniesz sensowną odpowiedz.

  • 15. Data: 2007-04-25 17:17:15
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    To myślę, że masz dobre warunki - co zgadza się z opinią doradcy - tym niemniej DB
    nie zgadzał się na wypłacanie transz
    dla naprzemiennego z kredytobiorcą wnoszenia rat u dewelopera, bank uparł się
    "najpierw całość wkładu własnego, a
    dopiero potem kredyt" podpierając się postanowieniem z Frankfurtu..
    JaC

  • 16. Data: 2007-04-25 17:22:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    "najpierw całość wkładu własnego, a
    > dopiero potem kredyt" podpierając się postanowieniem z Frankfurtu..

    a jaka prowizje bank zaoferowal (przy jakiej kwocie i wkladzie wlasnym)?
    jakie koszty dodatkowe?
    czy obowiazkowe platne konto?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2007-04-25 17:36:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    666 napisał(a):
    > Chyba nieobowiązkowe (teoretycznie ma wpływ na marżę 0,1%), ale konto gdzieś i tak
    trzeba mieć, więc nie przesadzajmy.
    > Po prostu zlikwiduje się rachunek gdzie indziej, założy u kredytodawcy i po krzyku.
    > JaC

    szkoda, ze nie chcesz podac innych parametrow kredytu - rozumiem, ze to
    jakas tajemnica?
    pytanie o konto bylo jedynie uzupelniajace...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-04-25 17:37:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

  • 19. Data: 2007-04-25 18:27:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > A tak wogóle to już pisałem (i to chyba nawet Tobie) że to coś jest
    > niereformowalne.
    Moze i tak - na grupach jest wielu 'najmadrzejszych inaczej' szukajacych
    rady, nie sposob wszystkich spamietac :)
    --
    badzio

  • 20. Data: 2007-04-26 05:20:44
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Jeżeli uparcie nie chcesz podać wysokości prowizji to widocznie jednak
    jest bardzo wysoka i nie jest to oferta godna uwagi. Szukaj dalej. A może
    po prostu nie zwaracasz uwagi na takie drobiazgi jak prowizja...
    :))))

    --
    pozdrawiam
    P.