    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada kwoity na KK
    Date: Wed, 12 Oct 2005 22:45:55 +0200

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 20:46:53 +0200, "Artur A. Surowiec"
    <s...@k...pl> napisał(a):

    >No jasne, ze Twoje pretensje sa w 100% uzasadnione. Infetkolinka
    >powinna caly czas przegladac rachunki klientów mB i jak ktos
    >tankuje na Neste szybciutko zmieniac tytul (zanim klient odpali
    >kompa) na "Panu Adkowi zwrocimy 20 PLN, Niech sie nie martwi".

    Bajdurzysz. Przeciez 'winien' i 'ma' sa znanymi kierunkami
    przeplywow. Skoro mBank nie potrafi dodac opisu, chocby lakonicznego,
    typu 'storno blokady' czy cos w tym guscie, wystarczy opatrzyc innym
    znakiem, i podac '-20'. I to wszystko, a nie 200 to blokada, i 20 tez
    blokada. Co latwo dodac, ze czyni blokade na kwote 220, a nie na 180.
    Tak, jak zapewne Ty namaszczony duchem swietym, bys zrozumial.
    Ale co maja robic ateisci?

    No coz, jesli uwazasz ze zadam rzeczy niemozliwych, ba, potrzebnych
    tylko mnie, to gratuluje zrozumienia.

    --
    Adek