  • 21. Data: 2009-11-02 11:15:45
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Olgierd wrote:

    > Do pewnego momentu mBank.
    > Aczkolwiek faktem jest, że w niektórych rejonach kraju w zasadzie
    > bezużyteczny. Byłem na wakacjach w Zawoi, darmowy bankomat był w
    > Oświęcimiu i w Zakopanem czy Rabce najbliżej.
    >
    > W dużym mieście luz, ale na wsi chyba nadal króluje gotówka.

    To w tej Zawoi czy innych wsiach, nie ma bankomatow Euronetu, ale kasa
    uniwersytecka jest?!

    Czy jak mam rozumiec twoja wypowiedz?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 22. Data: 2009-11-02 11:19:30
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 02:25:29 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > A po co Ci stale lacze?

    Jeśli mam komuś powierzać swoje pieniądze, to musze mieć z tego jakąś
    korzyść: albo wysokie oprocentowanie, albo przynajmniej możliwość
    zdalnego zarządzania kontem oraz płacenia przelewów.
    Oprocentowanie w bankach jest gówniane, więc jedyną realną korzyścią
    pozostaje dostęp elektroniczny.

    > Zakladasz konto w banku darmowe, dostajesz tam przelew z
    > wynagrodzeniem i odwiedzasz placowke/bankomat

    I co miesiąc stoję w kolejce po własne pieniądze?
    To ja dziękuję.

    > i wybierasz tyle ile
    > jest Ci aktualnie potrzebne zamiast wracac raz w miesiacu z
    > kieszeniami pelnymi gotowizny.

    Mam duże kieszenie, mam walizkę, więc nie przeszkadza mi to ;)

    > W czym problem bo dalej nie rozumiem gdzie ten "haracz" i na czym
    > jestem tak potwornie "stratny" ?

    Więc podaj nam listę banków, które dla osób nie posiadających dostępu do
    internetu oferują całkowicie darmowe prowadzenie rachunku oraz darmowe
    wypłaty.
    Kiedyś w podobnej dyskusji taką propozycję już tutaj złożyłem i wówczas
    nie dostałem ani jednej odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2009-11-02 11:24:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 11:20:31 +0100,
    z...@o...pl napisał(a):

    > konto _oszczędnościowe_ w banku _dowolnym_
    > jako że to lubelszczyzna np. w PKOBP, PEKAOSA
    >
    > jedna darmowa wypłata w miesiącu, wypłacam
    > całość wynagrodzenia w gotówce, co do 0,01zł
    >
    > jakie koszty poniosę?

    No to powiedz jaki sens ma jechać na drugi koniec miasta i stać w
    kolejce, jak można kasę wybrać w miejscu pracy i w godzinach pracy?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 24. Data: 2009-11-02 11:25:51
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 11:11:14 +0100, Konrad N.S. napisał(a):

    > ale w ujeciu "prowadzenie, karta, bankomat za darmo" - proszę: mbank.

    A jeśli ktoś nie ma domu stałego łącza do internetu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 25. Data: 2009-11-02 11:29:13
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > A jeśli ktoś nie ma domu stałego łącza do internetu?

    to dodatkowo nie płaci za internet.

  • 26. Data: 2009-11-02 11:45:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Owszem, jeśli masz stałe łącze internetu, a jak na razie to nie każdy
    > takowe posiada. Gdybym nie miał stałego łącza, to ja też bym się
    > domagał, żeby mi pensję dawano do ręki.

    A iluż to pracowników UMCS pobierających wypłaty w gotówce
    nie ma stałego łącza, albo nie może z niego skorzystać będąc w pracy?

  • 27. Data: 2009-11-02 11:46:14
    Od: Michal <m...@n...org>

    Chris pisze:

    > Jeśli mam komuś powierzać swoje pieniądze, to musze mieć z tego jakąś
    > korzyść: albo wysokie oprocentowanie, albo przynajmniej możliwość
    > zdalnego zarządzania kontem oraz płacenia przelewów.

    Zapominasz o tym, że istnieją banki posiadające dostęp do serwisu
    transakcyjnego w oddziałach.

    > Oprocentowanie w bankach jest gówniane, więc jedyną realną korzyścią
    > pozostaje dostęp elektroniczny.

    > I co miesiąc stoję w kolejce po własne pieniądze?
    > To ja dziękuję.

    A w kasach w "zakładach pracy" nie ma kolejek?

> [...]
    >
    > Więc podaj nam listę banków, które dla osób nie posiadających dostępu do
    > internetu oferują całkowicie darmowe prowadzenie rachunku oraz darmowe

    pierwsze z brzegu: mbank, Alior Bank. Przelewy można dokonać w
    placówkach (Alior- każda placówka ma komputer z serwisem, mbank- każdy
    mkiosk czy też CF to samo).

    --
    Michał

  • 28. Data: 2009-11-02 11:54:57
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Przemysław Kowalik (p...@A...pl) wrote in
    [...]
    > Kwestor UMCS Grzegorz Mazur nie ukrywa, że to sytuacja dla uczelni
    > kłopotliwa.
    >
    > - Zmusza nas do pobierania dużych kwot z banku. Zdarzało się, że
    > pracownicy w gotówce odbierali nawet nagrody jubileuszowe w wysokości
    > czterech miesięcznych pensji. Poza tym musimy przekazywać do kas listy z
    > wysokością wynagrodzeń pracowników, co samo w sobie może prowokować
    > pytania o jawność tych informacji - mówi Mazur.
    [...]

    To kłamstwo! Nic takiego nie mówiłem!

    BP,NMSP... ;)

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 29. Data: 2009-11-02 12:00:43
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > (Alior- każda placówka ma komputer z serwisem, mbank- każdy
    mkiosk czy też CF to samo).

    także lukas bank, jest terminal, w wielu placówkach pko bp widziałem
    terminale

  • 30. Data: 2009-11-02 12:07:13
    Od: z...@o...pl

    > No to powiedz jaki sens ma jechać na drugi koniec miasta i stać w
    > kolejce, jak można kasę wybrać w miejscu pracy i w godzinach pracy?

    placówek pekaosa i pkobp jest tam dość dużo
    sens taki żeby nie wozić 40kg bilonu w walizce