  • 31. Data: 2009-01-16 21:46:39
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@b...poznan.pl>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > mbank zawsze bedzie mi sie dobrze kojarzył (pierwszy bank z elektroniczna
    > obsługa na taka skale i tak dobrze zaimplementowana) ale wlasnie zdałem
    > sobie sprawe ze majac zawsze srednio ok 5.000 obsługa konta kosztuje mnie
    > de facto jakies 10-15 zł miesiecznie - ze wzgledu na brak oprocentowania na
    > ekoncie.
    > Pytanie - gdzie sie przeniesc na probe?
    > Załozenia:
    > - brak oplat za prowadzenie
    > - przelewy max 50gr
    > - smsowy sytem potwierdzen, aczkolwiek tu sie nie upieram - moze byc cos

    Jak zwykle: VW Bank Direct.
    Minus: Jest oplata za prowadzenie - 5zl. 10zl jesli chcesz pakiet
    ubezpieczn.
    Za to darmowe przelewy i przyzwoite oprocentowanie. Wyplaty z bankomatow
    - 1,50. Powyzej 400zl - darmo. Sensowna bezplatna infolinia.

    Konto mbankowe - z jakims minimalnym saldem warto sobie zatrzymac.

    TA

  • 32. Data: 2009-01-16 22:24:41
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Bo dla zwyklego czlowieka to wyglada jak sms...
    > Zreszta to jest raczej sms, tyle ze z takim naglowkiem aby tel wiedzial ze
    > to wap-push.
    > Jak by zaczeli tlumaczyc cos ludziom o wiadomosciach sieciowych, wap-push
    > to by ciezko sie rozmawialo...

    no trudno by nie mowili jezeli jest to kluczowe dla odbioru. Mam to w SE
    domyslnie wylaczone.
    Nie rozumiem takiej olewki klienta. O wymogu udania do placowki nie wspomne
    bo to kpina.

    > Choc konsultanci powinni miec w opisie Troubleshooting wytlumaczenie gdzie
    > szukac tego zeby uruchomic jak cos nie dziala.

    skoro babka potrafila powiedziec czemu mogl nie przyjsc ten sms ktory smsmem
    nie byl to czemu niby babka ktora do mnie dzwonila w celu aktywacji i
    wyslania tokena tego nie mogla zrobic?

  • 33. Data: 2009-01-17 11:13:07
    Od: otrov <o...@w...pl>

    tompod@ pisze:
    > Druga sprawa związana z tokenem - uruchomienie tokena i wygenerowanie
    > hasła do logowania do systemu _bez_ faktycznego zalogowania się do
    > systemu powoduje desynchronizacją tokena z system transakcyjnym i
    > blokadą konta.

    Już sobie z tym radzą. Wielokrotnie testowałem :-)

    o.

  • 34. Data: 2009-01-17 11:41:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "jack" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To tylko mała "inżynieria finansowa" .To przecież proste w sumie
    > jest...Wystarczy
    > kredytówkę spłacać przed terminem.I obracać miesięcznie kwotą 3-4-5
    > tys.zł.
    > Warto sprawdzić i...korzystać.

    Tylko, że są karty o wiele lepsze do tego celu niż mBankowa ryba - karta
    citka do robienia opłat, allekarta kredytowa do robienia zakupów.

  • 35. Data: 2009-01-17 14:27:07
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    dwr wrote:

    > Przerabialem token kilka razy. Na szczescie placowke mam pod nosem.
    > Problem byla Nokia e51. Cos tam nie halo.
    > Wzialem stary telefon i odebralem sms.
    > W Nokii e51 wklepalem recznie adres tokena i sciagnalem.
    > Z racji zapomnianego hasla robilem to 2 razy i jakos z e51 po prostu nie
    > szlo. Jakos nie dochodza smsy typu "wap push".

    E tam, coś musisz mieć skopane w konfiguracji telefonu - u mnie na
    nowiutkim e51 zadziałało od razu. Pierwsze co zrobiłem, to po wyjściu z
    salonu plusa wszedłem do eurobanku - telefon wyjęty z pudełka przyjął
    token bez szemrania.

    --
    MiCHA

  • 36. Data: 2009-01-17 14:28:34
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Budzik wrote:

    > ale nie chodzi o jakas kase z oszczednosci tylko bierzace wydatki. Nie
    > chce sie bawic na zasadzie - o dzisiaj przyszedł rachunek za prad to
    > najpierw z emaxa na ekonto i potem z ekonta dalej.

    mBilans?

    --
    MiCHA

  • 37. Data: 2009-01-17 14:44:29
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 12:44:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > polbank ma fatalna historie transakcji w internecie.
    > Moze nie jest to najwazniejsze, ale dopóki nie poprawia, chetnie sprobuje
    > czegos innego.
    > No i ten IE...

    Autorowi wątku zależy na bezpłatnej obsłudze. Ma wszystko czego oczekuje
    poza potwierdzeniami by SMS. Inna para kaloszy, że obsługa ich systemu
    przez internet jest lekko mówiąc sprzed epoki kamienia łupanego :)

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 38. Data: 2009-01-17 16:29:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail nic@z_tego.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > oczekuje poza potwierdzeniami by SMS. Inna para kaloszy, że obsługa
    > ich systemu przez internet jest lekko mówiąc sprzed epoki kamienia

    przypominam ze to ja jestem autorem watku, ktory w miedzyczasie zmienił sie
    na watek pt: "czego po przenosinach z mbanku w innym banku bedzie mi
    najmniej brakowało"

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

  • 39. Data: 2009-01-17 17:35:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 16 Jan 2009 11:29:27 +0000 (UTC)
> [...]

    > - brak oplat za prowadzenie
    > - przelewy max 50gr
    > - smsowy sytem potwierdzen, aczkolwiek tu sie nie upieram - moze byc

    Moje aktualne typy (kolejność alfabetyczna):

    Alior - wszystkie bankomaty za darmo, bardzo wygodne (ja już
    konta bez takiej opcji nie biorę, tym bardziej że rzadko używam kk). Są
    smsy, ale 10 w miesiącu bezpłatnych, także trzeba podefiniować zaufane
    lub do tego używać nadal mbanku. Konto nieźle oprocentowane i unikasz
    belki (komfort psychiczny hle hle). Ilość przelewów w miesiącu 49
    bezpłatnych, raczej wystarczy. Koszt - 3 PLN za kartę.

    Getin - ROR i konto oszczędzające (7%) za darmo, przelewy między nimi za
    darmo bez ograniczeń, niestety nie ma wszystkich bankomatów za darmo.
    Koszt - opłata za kartę jak nie wykonasz nią 3 transakcji lub limitu
    150PLN, o ile dobrze pamiętam - sam zobacz w TOiP.

    Eurobank ma wymóg wpływu na konto lub trzymania depozytu, opłata za
    kartę a sieć bankomatów za free słaba.
    Nordea ma wymóg wpływów, opłatę za kartę i przelewy, marne
    oprocentowanie. Jedynie bankomaty w pl za free i Nordea na całym
    świecie.
    Polbank udaje, że ma dostęp przez www i gdyby nie to byłby całkiem
    niezły.
    Przypatrz się jeszcze ofercie banku pocztowego. Mnie
    osobiście ewentualna wizyta na poczcie skutecznie odstrasza.

    Xenocide