  • 11. Data: 2009-01-16 12:15:11
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 12:52:39 +0100, otrov napisał(a):

    > Zerknij na eurobank. Oprocentowanie ROR 6,06% (chwilowo promocja na
    > 7,07% do końca stycznia).
    [ciach]

    > 1zł miesięcznie za kartę, ale za to dostajesz wypłaty za 1zł z dowolnego
    > nie euro-bankowego bankomatu (eurobankowe oczywiście darmowe).

    0,95zł ;). Dodatkowo tylko 5zł za wypłatę w zagranicznych bankomatach przy
    całkiem niezłym kursie (sporo lepszy niż mbankowy był)

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-01-16 12:21:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Sty, 13:14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Tak wiec ma byc konto, ktore od razu ma jakies fajne oprocentowanie a nie
    > takie, ze bede sie musiał bawic na przerzucanie miedzy rachunkami.

    To chyba rzeczywiście zostaje Eurobank !

  • 13. Data: 2009-01-16 12:23:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To chyba rzeczywiście zostaje Eurobank !

    lub Polbank

  • 14. Data: 2009-01-16 12:29:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A kto Ci kaze kase trzymac na e-koncie.
    > A emax i emax plus to co, pies?

    ale nie chodzi o jakas kase z oszczednosci tylko bierzace wydatki. Nie
    chce sie bawic na zasadzie - o dzisiaj przyszedł rachunek za prad to
    najpierw z emaxa na ekonto i potem z ekonta dalej.
    Oczywicie zapomniałem o jeszcze jednym waznym warunku:
    - bezplatna karta z rozsadna siecia bankomatów.

    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 15. Data: 2009-01-16 12:29:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Wady:
    >
    > 1zł miesięcznie za kartę, ale za to dostajesz wypłaty za 1zł z dowolnego
    > nie euro-bankowego bankomatu (eurobankowe oczywiście darmowe).

    na stronie nawet pisza ze 0zł za wydanie karty. :)
    Podoba mi sie - dzieki.

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld

  • 16. Data: 2009-01-16 12:34:30
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Budzik wrote:

    > na stronie nawet pisza ze 0zł za wydanie karty. :)
    > Podoba mi sie - dzieki.

    Za wydanie - tak, ale oplata miesieczna 0,95.

    Konto fajne, podobaja mi sie wyplaty z obcych bankomatow za 1 pln. Na
    minius jest tylko niekompetentna obsluga (w-wa, galeria mokotow) oraz
    brak subkont (a wiec cala kasa podpieta do karty ktora uzywasz, mozesz
    miec max 2 konta - jedno twoje i drugie wspolne - ale wyglada na to ze i
    tak na oddzielne tokeny/loginy)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 17. Data: 2009-01-16 12:44:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > lub Polbank

    polbank ma fatalna historie transakcji w internecie.
    Moze nie jest to najwazniejsze, ale dopóki nie poprawia, chetnie sprobuje
    czegos innego.
    No i ten IE...

    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

  • 18. Data: 2009-01-16 13:33:47
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    wrote:

    > Tak wiec ma byc konto, ktore od razu ma jakies fajne oprocentowanie a nie
    > takie, ze bede sie musiał bawic na przerzucanie miedzy rachunkami.

    To chyba rzeczywiście zostaje Eurobank !

    no to powodzenia kiedy nie przysla tokenagsm, mi token gsm nie przyszedl na
    komorke a na infolini
    babka stwierdZila ze jedyny sposob na ponowne otrzymanie (a nie przyszlo
    nic) to odwiedzenie eurobanku, nie rozumiem k. czemu jakas pinda na stoisku
    w hipermarkecie ma miec wieksze uprawnienia
    niz osoba na ifrolini ktora mi go wydawala (nieskutecznie). Jako ze w moim
    miesce nie ma
    eurobanku to niestety z banku korzystac nie moge.

    A co jakbym byl przykuty do lozka? Nie po to zakladam konto przez kuriera by
    zapieprzac do placowki.

    --
    http://ProgramPartnerski.detalowiec.pl - zarób kilka tysięcy miesięcznie!
    zobacz też http://Wspolna-Flaszka.PL i

  • 19. Data: 2009-01-16 15:54:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomości news:16012009.50DF0A09@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > polbank ma fatalna historie transakcji w internecie.
    > Moze nie jest to najwazniejsze, ale dopóki nie poprawia, chetnie sprobuje

    sądziłem że ktoś szuka możliwości posiadania karty z kontem oszczędzającym a
    w tym wg. mnie najlepszy jest polbank, niestety wszystkiego mieć nie można

  • 20. Data: 2009-01-16 16:27:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Sty, 14:33, "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
    wrote:

> [...]
    > eurobanku to niestety z banku korzystac nie moge.
    >
    > A co jakbym byl przykuty do lozka? Nie po to zakladam konto przez kuriera by

    No patrz, a ja się chciałem tam z Aliora przemeldować...