    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpłatne bankomaty dla klienta
    Date: Tue, 17 Aug 2010 22:40:59 +0200

    "kashmiri" i4eeqr$7lc$...@n...onet.pl

    > Teraz już wiem, że dla banków, w których mam jakieś pieniądze,
    > jestem miłym (bo oszczędnym) klientem i rozumiem, dlaczego te
    > banki mnie lubią. Moim zdaniem

    : /ciach brednie/

    : A ten jak zwykle smędzi o sobie, i to
    : w każdym zdaniu. Psychoterapeuta na urlopie?

    Psychoterapeuta by się przydał, gdybym pisał o Tobie lub o innych osobach
    zamiast o sobie. :) Może nawet psychiatra -- taka jest schizofrenia, że
    człowiek zajmuje się rzeczami i ludźmi oraz problemami odległymi od niego
    i jednocześnie zaniedbuje to, co jest dookoła niego. :)

    Klasycznym przykładem (jak mnie uczono ćwierć wieku temu) jest rozmyślanie
    o odległych galaktykach czy o niskiej temperaturze, jaka zapanuje na Ziemi
    po wygaśnięciu Słońca. :)

    Chorzy psychicznie nie dlatego zajmują się problemami dla nich odległymi,
    że mają dobre serce, współczują (czy czują mocniej -- często podnoszony
    wątek w schizofrenii to nadwrażliwość na krzywdę ludzką czy piękno) bądź
    mają wyobraźnie lepiej rozwiniętą od zdrowych ludzi, ale dlatego, że nie
    potrafią rozwiązywać jakichkolwiek problemów; innymi słowy -- maskują
    problemy rzeczywiste problemami urojonymi. :)

    Sam złapałem się we własne sidła? Teraz piszę o innych, zamiast o sobie? ;)

    Dla równowagi napiszę i o sobie -- w stopce. :)

    --
    3 razy było aż !749! 749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)% .
    . .
    739 VV oznacza sztach . Ventolinem
    u . .
    ^ . 729 . . . . .
    25 . .01 . . .12 .
    18 . 21 719 . . . . . . . . . . . . . .
    26 . . . g 03040506 .09 . 14 .
    P . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV VV .19 . . .
    . r02VV . 13
    E ----> . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 101112 17 20 VV
    . 2728 31 . 08 16
    F1516 19 690 28 02 06 08 . 16 VV23
    29 m sierpień 1011 15
    17.`'.20 680 ._. 30 VV .-09 13 18 22
    24 u
    l .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_' 21
    30 c VV
    / `-:`-'.'.657'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    h 07
    m o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ .....
    ..................y................,,,,,,....;;;;

    Postscriptum: Tak w ogóle to ja mam bardzo słabą pamięć i gdyby nie te
    stopki, zapomniałbym o tym, że mam mierzyć (nie wiem, po
    co) PEFy. :) Mierzenie nie ma sensu, bo i tak przed wejściem do kajaka
    strzelam sobie działkę. Dziś strzeliłem około południa a później około
    17 godziny. Tak na wszelki wypadek, profilaktycznie. :)

    Jeśli mój miernik jest sprawny, nie powinienem już pisać od dawna. ;)
    Inna sprawa, że wtedy, gdy ,,mnie mierzono'' czułem się właśnie tak,
    jakbym nie żył. :) Zaczekam do święta zmarłych i poproszę o kalibrację
    miernika -- a raczej o zestawienie jego wyników z wynikami spirometrów
    z prawdziwego zdarzenia. :) Może okaże się, że miernik pokazuje zawyżone
    wyniki. Jeśli nie -- będziesz mógł o mnie pisać ,,świętej pamięci''. ;)

    Mam reumatyzm, astmę, jestem alergikiem... Mam wady wzroku (co najmniej
    trzy) i choroby skóry (ponoć trudno znaleźć taką chorobę skóry w ogóle,
    której ja nie miałem) i jakieś zwyrodnienie kręgosłupa... Z głodu połamały
    się dwa palce prawej ręki i trzy lata temu zerwałem ścięgno prostownika
    środkowego palca prawej ręki w miejscu przyrośnięcia do ostatniego paliczka... :)

    Wyleczyłem się z zapalenia zatok, choć ponoć to nie jest możliwe. :)
    Biegam (wciąż bolą nieprzyzwyczajone do biegania, trawione reumatyzmem)
    łydki (w dzieciństwie moim mówiono mi, że nie będę chodził zbyt długo)
    i pływam kajakiem, choć jeszcze ze dwa miesiące temu nie mogłem podnieść
    prawą ręką kilograma do góry z powodu zwyrodnienia kręgosłupa. :)

    Tak wygląda sprawa mojego zdrowia. Choroby zostały zdiagnozowane przez
    lekarzy. Niestety ;) żaden z psychiatrów (a badało mnie wielu) nie
    stwierdził u mnie żadnej choroby psychicznej. :) Say (może Saj) lub
    inna psycholog (lata lecą -- pamięć mam słabą i nie pamiętam już jej
    nazwiska) stwierdziła u mnie stany subdepresyjne -- miało to miejsce
    w czasie, gdy byłem na drugim roku studiów, czyli niecałe ćwierć wieku
    temu. :) Niestety nie dostałem wówczas urlopu zdrowotnego i musiałem
    się ratować dziekańskim. Jak zapewne pamiętasz, chciałem przeczekać
    Białorusina, który pijąc ze studentami (i ze studentkami) w pewnym
    zabytkowym_inaczej wiatraku o sobie mówił, że jest Ukraińcem, opiekował
    się (pewnie tak, że tam nie pił wódki) cmentarzem ewangelickim na
    którym budowano osiedle mieszkaniowe i nienawidził tych, którzy
    jakoś odstawali od reszty. :)

    Aby było śmieszniej -- ja wcale nie zrezygnowałem ze swego dawnego zamiaru
    ukończenia studiów, ale droga do tego końca wiedzie poprzez zaliczenie
    pewnych etapów życia. :) W 2000 roku byłem bliski urealnienia swojego
    ,,pomysłu'', ale łajdak Ozorowski usunął moje plany w tak zwany niebyt. :)

    Jednak, ja jestem wytrwały i nie zapominam tego, co chcę osiągać. :)
    Dziś dokończyłem na przykład to, co zamierzałem zrobić, gdy byłem
    w Olecku niemal dokładnie przed rokiem oraz w czerwcu br. :) Zaliczyłem
    niemal wszystko -- wszystko poza wieżą ciśnień... Jutro już nie będę miał
    na tę wieżę ochoty, więc wpadnę tu za jakiś czas. :)

    Wracając do tematyki grupy... Hm... ;) Co by tu napisać... W oleckim oddziale
    EB dowiedziałem się, że bank ów zamierza zrezygnować z pobierania opłat od
    wypłat z obcych bankomatów.