  • Data: 2002-01-23 18:49:59
    Temat: Re: Bezpieczenstwo naszych pieniedzy w BZWBK (!)
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    > Kartę otrzymałem już aktywną. Przetestowałem :-)
    > Pin przyszedł dopiero dzisiaj.

    ja swoja KK z BZWBK przetestowalem jak jeszcze nie byla wyprodukowana i
    przeslana do oddzialu.
    Jej nr pojawil sie mi w WBK24 (obok starej, ktorej kazalem nie odnawiac)
    sprawdzalem w oddziale i w CK ze karta jeszcze jest w produkcji - a
    operacje
    na Owsiaka i na hospicjum na dzieci poszly (musialem zmyslic CVC2)

    Wlasnie ta druga robiona chyba przez e-card zeszla mi 2 dni temu z data
    z 18 XII, a myslalem ze juz ja wcielo ;-)))
    *** blad ***