  • Data: 2005-03-15 08:31:31
    Temat: Re: Bezgotówkowa operacja KK potraktowana jako gotówkowa
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski napisał(a):

    > I co - przelew zlecany w bankowym okienku to tez jest wyplata+wplata
    > gotowki?

    Nie. Przelew to przelew, obrót bezgotówkowy z definicji.
    Za to aby dokonać wpłaty GOTÓWKOWEJ trzeba mieć GOTÓWKĘ.

    > Jednak nie, prawda?

    Masz rację - nie. Ale ja jakoś nie rozumiem jaki to ma związek z
    tematem. Za przelew nie możesz zapłacić kartą płatniczą. Za wpłatę
    gotówkową - tak.

    > Nie mozna(*) wymagac od klientow, zeby
    > wszystkie takie niuanse odrozniali

    Moim zdaniem jeżeli transakcja ma być transakcją gotówkową, to w danym
    punkcie powinna być widoczna informacja na ten temat.

    Ale i tak wiele osób nie zwróciłoby uwagi/nie posłuchało pani
    kasjerki/whatever i by było że "bank złodziej"...

    A gdyby kasjer - jak już pisałem - najpierw wypłacił X PLN a po
    sekundzie poprosił o te same X PLN - to byłoby doiero oburzenie, że to
    bez sensu, nieprzyjazne, niepotrzebne i na pewno chcą oszukać...

    Jakie proponujesz wyjście z sytuacji?

    > - zwlaszcza, ze, jak rozumiem,
    > istnieja karty kredytowe, z ktorych mozna zrobic jakis przelew i nie
    > zawsze jest on obciazony prowizja od wyplaty gotowkowej...

    E tam, to usługi dodane, które raz są takie, raz inne, a czasem jeszcze
    inne. Nie są jakby "integralną częścią karty kredytowej". :-)