  • Data: 2004-10-05 17:44:10
    Temat: Re: Belkowe od lokat
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem dlaczego tam bylo 4x2x2,

    miało byc 4=2x2 (za kazde 3 miesiące)

    ale z tresci jedno jest pewne - orzneli
    > cie i oszukuja klientow bo licza, ze nikomu nie bedzie sie chcialo dochodzic
    > racji o te 4 zl
    > podatek nalezy sie od kwoty odsetek otrzymanch w wysokosci 19% - (a wyjatki
    > dotycza jedynie kwoty minimalnej, o ktorej tu nie wspominamy bo chodzi o
    > kwoty ponizej 50 groszy)

    Tylko pytanie czy bank nie jest opdowedzilny za naliczanie i
    opdrowadzanie podatku ?, ja przez naliczanie rozumiem naliczanie w
    odpowiedzniej wysokosci , jeśli umowa sie kończy to pobrany podatek
    powinien byc rozliczony jeśli pobrali 4 to powinni oddac 4 poniewaz nie
    otrzymałem w sumie odsetek (zabrali je przy zerwaniu).
    Tylko potrzebuje podstawe prawną do tego jesli by ktoś wiedział

    VG