  • Data: 2002-05-08 18:25:30
    Temat: Re: Bankowosc Internetowa w Brazylii
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 May 2002 14:04:21 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >może (nie morze) lepiej zapytac o liczbe a nie ilosc ludnosci ;-))
    >uczyli mnie zeby slowa ilosc uzywac do czegos niepoliczalnego jak np ziaren
    >piasku na plazy
    >*** blad ***

    Ziarna piasku sa jak najbardziej policzalne. Niepoliczalny bylby
    piasek, ale ziarna juz nie - jedno ziarno, dwa ziarna, miliard ziaren.
    Niepoliczalne nie jest to, czego nie da sie policzyc z racji ich
    ilosci i niemozliwosci fizycznej (ziarna piasku), ale z natury rzeczy
    - np. piasek.
    Rownie niepoliczalna bedzie np. woda, ale litry wody juz nie.
    Aby nie odchodzic zbytnio od tematu grupy BANK jest jak najbardziej
    policzalny, ale PIENIADZ juz nie :-)

    PGR