  • 1. Data: 2010-03-08 21:13:05
    Temat: Bankowa masakra - banki w których przelewy....
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam zastanawia mnie jedna rzecz:

    jak mogą istnieć i mieć klientów banki które w dzisiejszej dobie pobieraja
    opłaty za przelewy internetowe

    no szlag mnie trafia - przeglądam taryfę opłat i prowizji BZWBK i przy
    każdym koncie

    przelew złożony za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 na
    rachunek w innym banku, w tym na rachunki ZUS i organów podatkowych 0,50 zł

    no jak ludzie moga być takimi idiotami - ktoś jawnie mnie skubie na 0,50 zł
    dośc często a ja sięśmieje i cieszę że mam konto w tym banku

    przecież większość banków jest dzisiaj takich że przez kanały internetowe
    przelewy nie kosztuja nic: przykłady Getin, Alior, Meritum, Eurobank, fm
    bank, toyota - no chyba zresztą wszystkie

    CZY POLACY TO IDIOCI i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

  • 2. Data: 2010-03-08 21:15:15
    Temat: Re: Bankowa masakra - banki w których przelewy....
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    nie no ten bank mnie rozbraja:

    czytam dalej ten BZWBK

    i oto co czytam

    udostępnienie możliwości autoryzacji transakcji smsKodem Bez opłat
    wysłanie smsKodu na żądanie klienta 0,20 zł 2)
    Wydanie tokena 80,00 zł

    cos im sie chyba poje...ło czy frajerów szukają

    wydanie tokena 80 zł buahahahah

    sory czy wy macie rachunki w tym banku to są jakies jaja

  • 3. Data: 2010-03-08 21:25:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Anna" news:hn3p9h$r4a$1@mx1.internetia.pl

    > (tutaj znajdowały się żale pod adresem bekającego w) :)
    > CZY POLACY TO IDIOCI i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

    Masz u nich konto?
    Nie? - nie jestem idiotką ani frajerką. Możesz się tylko cieszyć.
    Tak? - zaprzestać leczenia bo nie daje żadnych rezultatów, położyć się do
    łóżka, nakryć się kocem i cierpliwie czekać na śmierć. Ewentualnie wariant
    mniej drastyczny - nakryć się kocem, i czekać na ewentualną sprzedaż
    bekającego w przez wyspiarzy z zielonej wyspy (ostatnio coś dużo o tym
    trąbią) i naiwnie wierzyć, że coś się zmieni u bekających.

    Pozdrawiam - były klient bekającego w.

  • 4. Data: 2010-03-08 22:05:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Anna" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > cos im sie chyba poje...ło czy frajerów szukają
    >
    > wydanie tokena 80 zł buahahahah
    >
    > sory czy wy macie rachunki w tym banku to są jakies jaja

    przestań sie tak podniecać jakbyś sie wczoraj urodziła...
    idź gdzie indziej.

    george

  • 5. Data: 2010-03-08 22:11:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Anna" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > cos im sie chyba poje...ło czy frajerów szukają
    >
    > wydanie tokena 80 zł buahahahah
    >
    > sory czy wy macie rachunki w tym banku to są jakies jaja

    My mamy rachunki, ale niekoniecznie ROR, bank ma wieksza game produktow niz
    ROR w PLN. Dla przykladu konto oszcz. w GBP z oproc. 1%, kiedy inne banki
    oferuja takie stawki na lokatach.
    Jest troche takich bankow, ktore oferuja straszna drozyzne jak KB, Pekao,
    PKOBP, ale mozliwe, ze znajda sie interesujace produkty w indywidualnej
    sytuacji danej osoby. Zdrowo myslacy czlowiek stara sie ograniczac koszty
    bankowe swoich rachunkow i maksymalizowac zyski z ich posiadania, ale
    patrzac na roznego rodzaju sondaze polityczne czy w innych dziedzinach
    zycia, to niestety duza grupa polskiego spoleczenstwa nie mysli i trzeba sie
    z tym pogodzic.

  • 6. Data: 2010-03-08 22:22:42
    Od: z...@o...pl

    > CZY POLACY TO IDIOCI i dlaczego ten bank jeszcze funkcjonuje?

    może np. dlatego że:
    część ludzi używa bzwbk jako konta dodatkowego, darmowego, nie robi
    przelewów internetowych w bzwbk ale z korzysta z innych powodów

    może dlatego że dużo placówek, napewno więcej niż totota
    może dlatego że potrzebują wpłatomat do toyoty czy innego cudeńka

    a może dlatego że ogólnie banki są wredne i każdy (może poza db[/],
    który z kolei jest za bardzo easy a za malo net) patrzy tylko jak
    nas obedrzeć ze skóry.

    Może ktoś kiedyś spędził weekend na szukaniu innego lepszego banku
    założył konto w banku innym niż dotychczasowy a ten nowy w następnym
    miesiącu podniósł drastycznie swoje opłaty

    może ktoś przed kryzysem 2 lata temu dostał duży limit kredytowy w ROR
    a dzisiaj próbuje przenieść konto gdzie indziej i konto owszem może
    założyć ale limitu nie przeniesie bo coś tam coś tam bank wydziwia.
    No to co wtedy robi zadłużony Polak? Zostawia ROR w banku nielubianym
    i nadal przelewa pensję na rachunek w banku nielubianym, ale jednym
    jedynym przelewem zdefiniowanym przelewa ją dalej do jakiegoś cudenka
    taniej bankowości gdzie szaleje z darmowymi przelewami ile tylko zechce

    a może ktoś przyjrzał się dokładnie opłatom i np. e-getin podpadł mu
    czymś tam? choćby debetówką 5zł miesiecznie, więc sobie wyliczył że
    ta sama debetówka plus akurat 1 czy 2 przelewy netowe w jego banku są
    jednak tańsze od korzystania z getinu.

    a może ktoś ma tak jak ja wiekszość opłat (prąd, czynsz, gaz) w bzwbk
    bo akurat gmina elektrownia i zakład gazowniczy tak sobie powybierały
    więc w jego przypadku sa to przelewy nie za 0,50 ale bezprowizyjne.

    a może .... jeszcze dużo więcej być przypadków szczególnych

  • 7. Data: 2010-03-09 00:25:56
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Mar, 23:22, z...@o...pl wrote:

    > może np. dlatego że:
    > część ludzi używa bzwbk jako konta dodatkowego, darmowego, nie robi
    > przelewów internetowych w bzwbk ale z korzysta z innych powodów

    można miec tyle bezpłatnych przelewów zewnętrznych miesięcznie ile
    kont oszczędnościowych sie zmieści na liście (ale tylko 5 razy mozna
    wykorzystac bezpłatnie smskod)
    Wiele osób nie zwraca uwagę na to ile płaci za usługi bankowe
    zakładając, że nie chce im sie zmieniac banku dla np. 10zlotych
    miesięcznie, więcej pewnie wydają na inne zbędne rzeczy.

  • 8. Data: 2010-03-09 00:43:09
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Przede wszystkim usługi bankowe kupujemy w pakiecie. Nie przeszkadza
    mi opłata 50 gr za przelew, jeśli w zamian dostaję inne korzyści (na
    przykład wysoką jakość obsługi klienta, co u nas jest bardzo rzadkie).

    Jako osoba jeżdżąca za granicę nie korzystam już z usług tanich mc
    banków. Na własnej skórze przekonałem się, że płacenie kartą Polbanku
    czy mBanku gdzieś na końcu świata to czysta loteria, natomiast karty
    wyśmiewanego przez Annę Wubeku oraz Citibanku okazały się niezawodne
    nawet za kołem podbiegunowym, w Indiach, w Meksyku.

  • 9. Data: 2010-03-09 01:05:26
    Od: z...@o...pl

    > można miec tyle bezpłatnych przelewów zewnętrznych miesięcznie ile
    > kont oszczędnościowych sie zmieści na liście (ale tylko 5 razy mozna
    > wykorzystac bezpłatnie smskod)

    dopytam: a czy można porobić sobie przelewy zdefiniowane
    z oszczędnościowego i nie używać sms kodów w ogóle?
    oraz czy można sobie pozamawiać bezprowizyjne papierowe
    wyciągi do każdego rachunku osobistego?

    Takie wydzielanie kont byłoby o tyle fajne, że pozwalałoby
    w razie jakiegoś sporu z wierzycielem przedstawić mu komplet
    dokumentów bez wtajemniczania go w kwestię swoich innych
    wydatków. Przykładowo: jak się spieram z WARTA czy terminowo
    płaciłem składki to pokazuję wyciąg konta "wartowego" i pani
    reprezentująca ubezpieczyciela nie musi wiedzieć kiedy płacę
    za czynsz, w jakiej wysokości, ile płacę Za gaz i ile razy
    komu doładowuję komórkę.

  • 10. Data: 2010-03-09 07:42:12
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 9 Mar, 02:05, z...@o...pl wrote:

    > dopytam: a czy można porobić sobie przelewy zdefiniowane
    > z oszczędnościowego i nie używać sms kodów w ogóle?
    Oczywiście, można, ja tak robię.

    > oraz czy można sobie pozamawiać bezprowizyjne papierowe
    > wyciągi do każdego rachunku osobistego?
    Nie wiem jak jest teraz, ja miałem jakiś czas temu ale polikwidowałem.

> [...]
    > reprezentująca ubezpieczyciela nie musi wiedzieć kiedy płacę
    > za czynsz, w jakiej wysokości, ile płacę Za gaz i ile razy

    OIDP każdy wyciąg był na oddzielnym papierku(właściwie zdziwiłbym się
    gdyby było inaczej), zresztą teraz też mogę sobie drukowac z pdfów
    gdybym chciał.
    Kiedyś przez net można było mieć dostęp do tylko 9 rachunków, nie wiem
    jak jest teraz po zmianie systemu.

    Podobnie w Polbanku, tam też każdy rachunek na oddzielnym papierku,
    dobrze, że w jednej kopercie. Włąściwie tez chciałem z tego
    zrezygnować ale nie chcę rezygnować jednocześnie z papierowego wyciągu
    do KK a tak się nie da.