  • 1. Data: 2012-02-04 22:32:33
    Temat: Bankomaty zimą...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Na moim osiedlu bankomaty śpią -- czy tak jest w ogóle,
    czy tylko u mnie bankomaty wpadły w sen zimowy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-02-04 23:16:16
    Temat: Re: Bankomaty zimą...
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:jgkbm5$gte$1@inews.gazeta.pl...
    > Na moim osiedlu bankomaty śpią -- czy tak jest w ogóle,
    > czy tylko u mnie bankomaty wpadły w sen zimowy?

    taniej jest wyłaczyć zewnętrzny bankomat niż co rusz naprawiać.
    za dużo tam ruchomych części które mogą sie zaciąć na mrozie

    Jacek

  • 3. Data: 2012-02-04 23:23:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" jgke8c$or3$...@i...gazeta.pl

    > taniej jest wyłaczyć zewnętrzny bankomat niż co rusz naprawiać.
    > za dużo tam ruchomych części które mogą sie zaciąć na mrozie

    Nie pytam o cenę, ale o regułę. :) Kto widział, kto wie -- może
    opisać swoje przygody z (; DojczeBankiem. ;) Ja polałem stówkę
    niemal na samym początku miesiąca, aby mieć kartę za free i na
    osiedlu chyba nie mam gdzie pobrać. :) Być może spróbuję jutro
    na politechnicznym i w Aliorze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-02-05 12:21:12
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Na moim osiedlu bankomaty śpią -- czy tak jest w ogóle,
    > czy tylko u mnie bankomaty wpadły w sen zimowy?

    Kij z bankomatami - to i tak nic w porownaniu z tym,
    co dzieje sie podczas mrozow z automatami do biletow
    (z ekranami dotykowymi) montowanych na peronach skm w 3m...

  • 5. Data: 2012-02-05 12:29:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Na moim osiedlu bankomaty śpią -- czy tak jest w ogóle,
    > czy tylko u mnie bankomaty wpadły w sen zimowy?
    Wolno-stojące na zewnątrz to dramat. Prześcienne stare NCRy - również,
    chyba że są doposażone w grzałki, ale i tak są ogromne problemy. Wincory
    mają mocne grzałki, więc chodzą ok.

    A ogólnie sytuacja jest ciężka, bo nawet jak konkretny bankomat sprawny,
    to i tak może się zdarzyć że czeka na gotówkę, bo firmy ładujące je -
    mają 10x więcej roboty z okazji pozostałych bankomatów padających...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2012-02-05 16:15:21
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Kij z bankomatami - to i tak nic w porownaniu z tym,
    > co dzieje sie podczas mrozow z automatami do biletow
    > (z ekranami dotykowymi) montowanych na peronach skm w 3m...

    Wszystko przez to globalne ocieplenie
    wlacznie ze sniezycami w Italii
    Przegladam rozne portale dosc regularnie
    i jakos wszyscy zwolenicy teorii spiskowej od co2
    nabrali wody w usta ... a moze w pióra ;)
    - ciekawe czy zaczna od maja czy troche pozniej ?

    Pozdro

  • 7. Data: 2012-02-05 18:16:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <m...@n...dam> writes:

    > Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Wszystko przez to globalne ocieplenie
    > wlacznie ze sniezycami w Italii

    Nie ma to jak na podstawie 1 czy nawet 10 przypadków wnioskować
    nt. tysiącleci :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 8. Data: 2012-02-05 19:04:09
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak na podstawie 1 czy nawet 10 przypadków wnioskować
    > nt. tysiącleci :)

    Wywolalem wilka z lasu ;)
    wlasnie w wiadomosciach mowili,
    ze to na skutek topnienia czapy lodu
    - wiec nie tak dlugo trzeba bylo czekac
    Wnioski :
    handel prawami do co2 bedzie kwitnal w najlepsze ;)

  • 9. Data: 2012-02-05 19:37:32
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

> [...]
    > i jakos wszyscy zwolenicy teorii spiskowej od co2
    > nabrali wody w usta ... a moze w pióra ;)
    > - ciekawe czy zaczna od maja czy troche pozniej ?

    no wlasnie w tvnie mowili, ze efekt cieplarniany spowodowal destabilizacje
    oslony ozonowej nad biegunami i to wlasnie to spowodowalo te mrozy o_O
    nie wiem jak oni to bez zajakniecia/usmiechu/komentarza z promptera
    odczytali. coz prfesjonalizm

  • 10. Data: 2012-02-05 20:02:15
    Temat: Re: Bankomaty zimą... [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2012 20:37:32 +0100, "vvvvvv" <w...@p...de> wklepał(-a):

> [...]
    >oslony ozonowej nad biegunami i to wlasnie to spowodowalo te mrozy o_O
    >nie wiem jak oni to bez zajakniecia/usmiechu/komentarza z promptera

    Efekt cieplarniany powoduje destabilizację klimatu na Ziemi, a nie tylko jego
    ocieplenie. Potem mamy śnieg w maju, chłody w lipcu, +15 w grudniu/styczniu,
    trąby powietrzne w Polsce (wcześniej były niezmiernie rzadkie) itp.
    O to głównie chodzi, a nie że latem jest bardziej gorąco niż zwykle.
    A nad biegunem północnym zmienia się klimat w związku z coraz mniejszą pokrywą
    lodową - i to jest fakt. A tak się składa, że jest to dla Europy jeden z
    ważniejszych obszarów wpływających na pogodę.

    --
    Sławomir Szyszło