  • Data: 2003-01-30 18:15:50
    Temat: Re: Bankomaty Euronety a Lukas Bank
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b113si$it5$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ja mysle, ze bezprowizyjne sa te same bankomaty, tylko listy sa po prostu
    > bardzo mocno nieswieże. Przykładowo, dla Poznania znaleźć mozna
    lokalizacje
    > przy sklepach od wielu miesiecy juz nie istniejacych (Jumbo, Hipermarket).

    A oto Odpowiedź: z Lukasa:

    Bankomaty zlokalizowane w Mulibanku są dla klientów LUKAS Banku z
    kontem e-KONTO PRO bezpłatne. Listy bankomatów otrzymujemy od Euronetu i
    w ten sposób znajdują się one na stronach www. Jeśli Euronet nie
    dostarczy nam zaraz po wprowadzniu nowych bankomatów zaktualizowanej
    listy, nie możemy wprowadznić zmian na stronach www.
    Dziękujemy za zwrócenie uwagi, już kontaktowaliśmy się z Euronetem -
    lista zostanie wkrótce zaktualizowana.