    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat ... omijam z daleka Cash4You.
    Date: Tue, 28 May 2013 12:54:21 +0200

    Użytkownik "Feliksek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:ko0ieq$alt$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:knvbcn$h8h$1@somewhere.invalid...
    >
    > Kiedyś miałem to samo z Cash4You.
    > Na pieniądze czekałem chyba parę tygodni. Nie pamietam
    > bo było to dawno. Pisałem o tym na tej grupie.
    > Reklamację trzeba zlożyć w banku.

    Reklamacja złożona jeszcze przed pytaniem tutaj.
    Zdziwiłem się po prostu, bo wydawało mi się, że blokada po jakimś czasie
    znika jak nie przyjdzie obciążenie. Zakładałem też, że bankomat, który
    napisał, że nie może zrealizować transakcji nie ma żadnego logicznego powodu
    aby potwierdzić obciążenie. Przecież chyba musi wiedzieć co po kolei robił.
    Nie powinno być trzeba czekać na jakieś komisyjne policzenie papierków.
    Wyrobiłem sobie zdanie na temat autorów oprogramowania.
    P.G.