  • 1. Data: 2009-01-09 17:21:01
    Temat: Bankomat bez VISA, bez EC/MC
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    1. Jakie bankomaty w Polsce nie obsługują kart VISA?
    2. Jakie bankomaty w Polsce nie obsługują kart Maestro lub Mastercard?

  • 2. Data: 2009-01-09 17:28:48
    Temat: Re: Bankomat bez VISA, bez EC/MC
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    miecznik wrote:
    > 1. Jakie bankomaty w Polsce nie obsługują kart VISA?
    > 2. Jakie bankomaty w Polsce nie obsługują kart Maestro lub Mastercard?

    zepsute

  • 3. Data: 2009-01-09 17:37:28
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > zepsute

    Czyli jak rozumiem czynny bankomat Eurobanku odczyta kartę Maestro lub Mastercard?

  • 4. Data: 2009-01-09 17:39:52
    Od: afjk <a...@p...onet.pl>

    http://www.euronetpolska.pl/bankomaty_faq.xml#1

  • 5. Data: 2009-01-09 18:18:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawostką byłoby sprawdzić bankomaty w SKOKach, lub może któryś BS-ych?

    -----

  • 6. Data: 2009-01-09 18:20:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Sty, 19:18, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Ciekawostką byłoby sprawdzić bankomaty w SKOKach, lub może któryś BS-ych?
    >
    > -----

    To takie same bankomaty jak wszystkie inne. Jaka moze byc w tym
    ciekawostka? ;-) Sa dwie podstawowe organizacje [MC i Visa] i
    standardem w Polsce jest akceptowanie kart tych organizacji ;-)

    Mam pod blokiem bankomat BS [wawa/ursynow] i jest on taki sam jak
    wszystkie :P

  • 7. Data: 2009-01-09 20:23:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam pod blokiem bankomat BS [wawa/ursynow] i jest on taki sam jak
    > wszystkie :P

    widziałem kiedyś bankomat BS, na którym było info, że obsługuje karty
    wydane TYLKO przez bank, który znajdował się obok

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-01-09 20:26:12
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Piotr Miecznikowski pisze:

    > Czyli jak rozumiem czynny bankomat Eurobanku odczyta kartę Maestro lub Mastercard?

    Bez problemu (MC jak i VISA) - testowane osobiście.

  • 9. Data: 2009-01-09 20:28:51
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Cubus napisał(a):

    > Bez problemu (MC jak i VISA) - testowane osobiście.

    A ja próbowałem jakiś czas temu Maestro z Citibanku i karta po włożeniu
    została wypluta (bankomat nie akceptuje takiej karty). Faktycznie,
    naklejka była tylko Visa.

    PG

  • 10. Data: 2009-01-09 20:31:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Miecznikowski wrote:

    > Czyli jak rozumiem czynny bankomat Eurobanku odczyta kartę Maestro lub Mastercard?

    bez problemu, wszystkie karty płatnicze stosują ten sam standard zapisu
    (lub kompatybilny).