  • 1. Data: 2003-03-21 14:29:13
    Temat: Banko PKO BP
    Od: "Michał Barszczewski" <m...@3...pl>

    Drodzy grupowicze
    Otóz miałe rachunek biężący firmowy w banku PKO BP w Sosnowcu
    I kosztował on do stycznia tego roku 50 zł kwartalnie czyli 16,6 miesięcznie
    wychodzi więc najtaniej narynku pomijając Mbank firmowe konto
    A w lutym prowadzenie tego rachunku kosztowało już 40 zł miesięcznie
    Oczywiście nikt nie informował w odopiwednim czasie tylko podnieśli i już
    Ahya żeby załatwić w tym banku coś zawsze trzeba było się tam pojawić z
    pieczątką w ręku i zawisem czasu na oczekiwanie
    Nie ma do tego rachunku dostępu Online przez telefon a jak chcesz zamówić
    powiadaminie smsem o stanie konta to płacisz dodatkowo 8 zł miesięcznie
    Nic tylko czysta komuna PKO BP i oni się prywatyzuja kolesie mi9nistara
    skarbu kaczmarka który zatrudnił prezesa byłego PBK
    Pozdarwiam o ostrzegam uciekajcie stamtąd

  • 2. Data: 2003-03-21 19:39:25
    Temat: Re: Banko PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Michał Barszczewski" <m...@3...pl> napisał w
    wiadomości news:b5fl76$ec3$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Nic tylko czysta komuna PKO BP i oni się prywatyzuja kolesie mi9nistara
    > skarbu kaczmarka który zatrudnił prezesa byłego PBK

    Zmien na Biznes Partner
    20zl/mc prowadzenie
    Wez karte Maestro Biznes Partner - bedziesz mogl (oprocz wyplat i platnosci)
    skladac zlecenia przelewu w bankomacie depozytowym - nie bedzie trzeba
    biegac do banku.
    Zlecenia telefoniczne oczywiscie mogles miec (i w Biznes Partner tez sa)
    tylko ich nie zamowiles.
    Powiadamianie na e-mail to 3zl/mc, SMS wcale nie kosztuje 8,00zl/mc.
    Jak sie nie umie korzystac z banku to kazdy bedzie zly...

    --
    Pozdrowienia
    ---