  • 11. Data: 2005-02-13 12:40:16
    Temat: Re: Banki w Polsce to zlodzieje
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-13 02:27, Użytkownik Michal Jacykiewicz napisał:
    > Do takich wniosków doszedłem po 4 miesiącach pobytu w Wielkiej Brytanii.

    Znaczy się okradły Cię?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-02-13 15:24:09
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Po to, żeby przeyciągnąc klientów.

    To obizna na jakis czas, albo po prostu beda tansze niz w aktualnych
    bankach, ale czy darmowe to watpie. Obym sie jednak mylil :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-02-13 19:20:37
    Od: "MH" <M...@n...com>

    "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> wrote in message

    > Znaczy się okradły Cię?;)

    Wezmy pod uwage ING.
    W Wlk.Brytanii nie biora nic.
    W Polsce biora.
    Ktos to musial u gory ustalic wiedzac dobrze co robi.

    Jezeli ja zaczne rozsylac produkty i za doreczenie ci w mieszkaniach o
    numerach nieparzystych beda musieli zaplacic a ci pod numerami parzystymi
    dostana za darmo to prokuratora i policja zainteresuje sie ta sprawa.

    MH

  • 14. Data: 2005-02-13 19:25:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MH napisał:

    > Wezmy pod uwage ING.
    > W Wlk.Brytanii nie biora nic.
    > W Polsce biora.
    > Ktos to musial u gory ustalic wiedzac dobrze co robi.

    Bo tutaj jak bank nie daje procentow na rachunku biezacym to kradnie, a
    tam jak kasuje za prowadzenie to kradnie. ;-)

    Innymi slowy tutaj masz jakies marne procenty na rachunku i placisz za
    jego prowadzenie, tam nie masz procentow na rachunku i nie placisz.
    Bankom wychodzi na jedno pewnie. Jaki rynek taka oferta.

    > Jezeli ja zaczne rozsylac produkty i za doreczenie ci w mieszkaniach o
    > numerach nieparzystych beda musieli zaplacic a ci pod numerami parzystymi
    > dostana za darmo to prokuratora i policja zainteresuje sie ta sprawa.

    A niby dlaczego?

    Bartol

  • 15. Data: 2005-02-13 19:25:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > Jezeli ja zaczne rozsylac produkty i za doreczenie ci w mieszkaniach o
    > numerach nieparzystych beda musieli zaplacic a ci pod numerami parzystymi
    > dostana za darmo to prokuratora i policja zainteresuje sie ta sprawa.

    Na jakiej podstawie prawnej opierasz takie przekonanie?
    Obawiam się, że mylisz prawo ze sprawiedliwością, niewykluczone, że
    społeczną. Warunki rynkowe powodują, że Banki w Polsce są drogie. I
    tylko warunki rynkowe to zmienią (mam nadzieję).
    A złodziej to ktoś "kto zabiera cudze mienie ruchome, w celu
    przywłaszczenia". Czy możesz takie określenie przypisać Bankom, nawet
    tym najdroższym.
    Nota bene, konto w Lukasie nie kosztuje mnie nic i ma 5%. Jeśli ktoś nie
    spełnia warunków, to takie samo konto kosztuje. Czy twoim zdaniem
    prokurator powinien się zainteresować?

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 16. Data: 2005-02-13 20:44:09
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > Innymi slowy tutaj masz jakies marne procenty na rachunku i placisz za
    > jego prowadzenie, tam nie masz procentow na rachunku i nie placisz.
    > Bankom wychodzi na jedno pewnie. Jaki rynek taka oferta.

    Nie mam rachunku _tam_. Ale _tu_ od lat te procenty nie pokrywają kosztów
    użytkowania.
    Nie wiem jak bankom, ale mnie nie na jedno nie wychodzi ;-)

    Bogdan B.

  • 17. Data: 2005-02-13 21:40:29
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Wezmy pod uwage ING.
    > W Wlk.Brytanii nie biora nic.
    > W Polsce biora.
    > Ktos to musial u gory ustalic wiedzac dobrze co robi.

    Jest pewna różnica. Zdaje się, że w Wielkiej Brytanii jest ING Direct
    (odpowiednik wirtualnego mBanku). Ponadto w krajach zachodnich przeciętne
    depozyty i kredyty są znacząco wyższe i pozwalają na pokrycie kosztu
    prowadzenia rachunku, utrzymania ludzi. U nas na większości z kont pieniądze
    znikają zanim skończy się miesiąc. Bank nie miałby zatem z czego się
    utrzymać.

  • 18. Data: 2005-02-13 22:23:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-13 20:20, Użytkownik MH napisał:

    > W Wlk.Brytanii nie biora nic.
    > W Polsce biora.

    Ale biorą legalnie i akceptujesz to że biorą (TOiP), więc nie kradną.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-02-14 09:08:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sun, 13 Feb 2005 16:24:09 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:

    >To obizna na jakis czas, albo po prostu beda tansze niz w aktualnych
    >bankach, ale czy darmowe to watpie. Obym sie jednak mylil :)

    Jak podniosą, to klienci pójda do konkurencji.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 20. Data: 2005-02-14 09:14:30
    Temat: [OT] Re: Banki w Polsce to zlodzieje
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    yayco wrote:

    > A złodziej to ktoś "kto zabiera cudze mienie ruchome, w celu
    > przywłaszczenia". Czy możesz takie określenie przypisać Bankom, nawet
    > tym najdroższym.

    Czy Ty jesteś purystą jezykowym? Zawsze wynajdujesz błędy w
    sformułowaniach, gdy klienci się skarżą na wysokie opłaty w polskich
    bankach :-). Mógłbyś w przyszłości z raz odpuscić, jak ktoś rozgoryczony
    nazwie np. lichwiarza złodziejem. Jesteśmy tylko ludzmi i takie wpadki
    językowe nam się zdarzają :-((

    pzdr