  • 1. Data: 2003-09-29 07:52:34
    Temat: Bank zagraniczny
    Od: "Szarl Kulą" <i...@p...wp.pl>

    Witam,
    Chciałbym ulokować pieniądze ale nie w polskiem systemie bankowym. Czy
    możecie polecic mi jakiś bank (najchętniej stronę internetową), który
    spełniałby moje poniższe oczekiwania?

    1) Możliwość zakładania rachunków przez obcokrajowców
    2) Lokata/rachunek w walucie obcej (funty, franki, euro etc.)
    3) Pełny dostęp poprzez internet (głównie możliwość realizowania przelewów)
    4) W miarę możliwości dość szacowna instytucja (małe prawdopodobieństwo
    bankructwa)

    Ideałem byłoby coś na kształt zagranicznego mBanku - chodzi mi o
    funkcjonalność rachunków i opłaty, a właściwie ich brak.

    Pozdrawiam,
    Jurek

  • 2. Data: 2003-09-30 00:30:42
    Temat: Re: Bank zagraniczny
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Użytkownik Szarl Kulą napisał:
    > Witam,
    > Chciałbym ulokować pieniądze ale nie w polskiem systemie bankowym. Czy
    > możecie polecic mi jakiś bank (najchętniej stronę internetową), który
    > spełniałby moje poniższe oczekiwania?

    [ciach]
    > 4) W miarę możliwości dość szacowna instytucja (małe prawdopodobieństwo
    > bankructwa)

    Hehehe, Barrings też był szacowny i z tradycjami ;)

    K.

  • 3. Data: 2003-09-30 09:47:04
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Szarl Kulą" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ideałem byłoby coś na kształt zagranicznego mBanku - chodzi mi o
    > funkcjonalność rachunków i opłaty, a właściwie ich brak.

    Ja mam konto w Berliner Volksbank i jestem zadowolony, zero opłat. Pozostaje
    kwestia "szacowności".

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-10-01 09:36:49
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Mon, 29 Sep 2003 09:52:34 +0200, "Szarl Kulą" <i...@p...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >4) W miarę możliwości dość szacowna instytucja (małe prawdopodobieństwo

    Bardzo szacowny szwajcarski bank - full service - Private Banking,
    Wealth Management, handel zlotem i numizmatami.
    Telefon oddzialu w Warszawie 525 84 00

    Tylko minimal deposit nie na kazda kieszen - 100 tys CHF

    --
    Piotr