  • 1. Data: 2007-02-26 13:24:04
    Temat: Bank - historia
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Cześć - znajomy miał konto internetowe w banku (BPH) - zlikwidował je ponad 2
    lata temu. Tak się złożyło, że teraz US rząda od niego potwierdzenia wpłaty
    "zacośtam" a on nie ma wydrukowanego potwierdzenia. Zwrócił sie do banku z
    prośbą o wydruk potwierdzenia a tam powiedziano mu, że po 2 latach wywalili
    wszystkie historyczne transakcje? Czy to prawda, że mogą tak robić? Czy bank
    może nie mieć historii transakcji?

    Pozdr
    CAT

    --
    I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the
    shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark

  • 2. Data: 2007-02-26 13:54:39
    Temat: Re: Bank - historia
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 14:24:04 +0100, "Catalyst"
    <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wszystkie historyczne transakcje? Czy to prawda, że mogą tak robić? Czy bank

    OIDP, to zgodnie z prawem bankowym muszą trzymać 5 lat.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 3. Data: 2007-02-26 14:04:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > OIDP, to zgodnie z prawem bankowym muszą trzymać 5 lat.

    mozesz podac konkretna podstawe prawna (art. w PB)?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-02-26 14:38:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 15:04:28 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >mozesz podac konkretna podstawe prawna (art. w PB)?

    Możesz sam poszukać/ Akty prawne masz na jttp://isip.sejm.gov.pl/

  • 5. Data: 2007-02-26 15:03:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Możesz sam poszukać/ Akty prawne masz na jttp://isip.sejm.gov.pl/

    moge, ale robie teraz cos innego...
    wiec jezeli to nie klopot

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-26 16:06:09
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-02-26 15:04, kiedy RobertS zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > mozesz podac konkretna podstawe prawna (art. w PB)?

    Obawiam się, że w prawie bankowym takiego obowiązku nie ma.
    IMHO obowiązek wynika z art. 74 ustawy o rachunkowości (Dz.U. 1994 nr
    121 poz. 591) w związku z par.32 pkt.2 rozporządzenia Ministra Finansów
    z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości
    banków (Dz.U. 2001 nr 149 poz. 1673 .

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2007-02-26 17:56:24
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > wywalili wszystkie historyczne transakcje? Czy to prawda, że mogą tak
    > robić? Czy bank może nie mieć historii transakcji?

    Już na soc.prawo napisałem ale powtórzę.

    Nie wywalili tylko przeniesli do archiwum. I te dane są dostępne. Tylko
    pracownik musi mieć dostęp do tego archiwum.

    Zwrócić się na piśmie, wtedy przemyślą, podzwonią gdzie trzeba, dowiedzą sie
    jak to zrobić. Bo się da.

    Darek

  • 8. Data: 2007-02-26 18:31:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 16:03:20 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >moge, ale robie teraz cos innego...

    Ja też Zarabiam pieniądze.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 9. Data: 2007-02-26 19:55:35
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Catalyst napisał(a):
> [...]
    > mu, że po 2 latach wywalili wszystkie historyczne transakcje? Czy to
    > prawda, że mogą tak robić? Czy bank może nie mieć historii transakcji?

    Pracowałam jeszcze nidawno w BPH i to nieparwda ze nie ma tych danych...
    bezpośrednio pracownik nie wydrukuje, ale pisze sie maila do centrali
    i oni wysylaja - nie ma z tym jamniejszego problemu

  • 10. Data: 2007-02-27 16:25:55
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zegar systemowy wskazywał 2007-02-26 15:04, kiedy RobertS zdecydował(a)
    > się stwierdzić,że:

    > Obawiam się, że w prawie bankowym takiego obowiązku nie ma.

    Jak śmiesz podważać werdykt słynnego Geniusza z Krakowa Płaszczycy co to
    cegły przez tynk widzi. On Wie Lepiej.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...