eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Handlowy dla malych przedsiebiorstw - oszustwo z premedytacja czy ...? › Re: Bank Handlowy dla malych przedsiebiorstw - oszustwo z premedytacja czy ...?
  • Data: 2002-02-19 19:54:10
    Temat: Re: Bank Handlowy dla malych przedsiebiorstw - oszustwo z premedytacja czy ...?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreGG"
    > Nie wiem jak dalej potoczy sie ta sprawa, ale wiem, ze moje zaufanie do
    tego
    > banku w 100% lezy w gruzach, co wiecej, bede z pewnoscia przestrzegal
    moich
    > znajomych i partnerow przed jakimi kolwiek kontaktami z Bankiem
    Handlowym.

    na liscie pbb nie znajdziesz milosnikow citi czyli BH.
    Ten bank tak juz ma, ze najpierw klienta musi zanecic
    a potem klient staje sie mu obojetny, a tego nikt nie lubi.
    Dlatego wyciagnales prawidlowy wniosek - mozna z tym
    bankiem sprobowac kontaktow ale nie nalezy sie nimi
    przejmowac ani na nich polegac.
    Najlepiej od razu pogonic ich "na drzewo" szczegolnie jak
    namolnie reklamuja jakis nowy produkt
    *** blad ***