    From: "Mithras" <m...@N...blast.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank BPH (kredyt hipoteczny)
    Date: Thu, 24 Mar 2005 14:42:13 +0100

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d1rv1b$lc2$1@news.onet.pl...
    > Witam Wszystkich.
    > Po wielu dniach spedzonych w internecie zdecydowalem sie na kredyt
    > hipoteczny w BPH. (walutowy CHF) 100000PLN, 25lat, zaawansowanie budowy
    > ok.
    > 35%
    > PLUSY. Oprocentowanie 3,2%, prowizja 1%, przewalutowanie bez oplat,
    > wczesniejsza splata bez oplaty, rozpatrzenie wniosku bez oplat.
    > MINUSY wycena nieruchomosci przez rzeczoznawce koszt 500PLN, 60% wydanych
    > pieniedzy musi miec pokrycie w fakturach
    > Jesli ktos ma w tym banku kredt hipoteczny prosze o wymiane doswiadczen,
> [...]
    Sorki ale absolutnie nie rozumiem dlaczego te warunki moga byc dobre.
    Wydaje mi sie ze oferta GEMoney jest najlepsze chyba ze otowrzy sie konto
    platynowe w PKOBP, wtenczas oferta jest nie do pobicia:
    1. prowizja 1.6% (oczywscie warto jeszcze negocjowac majac konto platynowe)
    2. prowizja za przyznanjie kredytu 0.6%.
    3. Umowe podpisuje sie na okreslona sume CHF w dniu podpisania umowy i taki
    jest kredyt, szczegolnie teraz warto podpiasc i wziasc wiecej zlotych
    pozniej
    4. SUPER opcja mozliwosc splaty w CHF - nie traci sie na roznicach
    kursowych. Szczegolnie jak sei zarbia w CHF (tak np. jest w moim przypadku)
    wogole sie nie przejmuje wachaniami kursu CHF!!
    5. Oczywscie brak oplac za wczesniejsza splate, brak potrzeby przedstawiania
    Fartur, brak dodatkowych oplat za wczesniejsza splate, brak oplat za wycene
    nieruchomosci na ktorej zaostaje ustalona hipotekam, pierwsze (ewentualne
    psssyt) przewalutowanie za darmo.

    Kto potrafi dac lepiej (nie mam pojecia)? ja sprawdzilem DomBank - pomylka,
    Millenium Bank - rowniez pomylka, jedynie GE mozna wziasc pod uwage jesli
    nie niema sie mozliwosci prowadzenia rachuknku platinium w BP. A jak mozna
    wziasc kredyt w BPH - nie rozumiem??? Abstrahujac od warunkow kredytu, wg.
    mnie BPH to najgorszy bank pod wzgledem obslugi, pomylek i ukrytych kosztow
    (to juz z wiem z doswiadczenia).
    W przyszlym tygodniu podpisuje umowe kredytowa na 250000zl.
    Pozdrawiam wszystkich kredytobiorcow,
    Mithras