  • 1. Data: 2006-11-14 17:44:16
    Temat: Bank BPH - jak to ugryźć - uważam że niesłusznie naliczyli opłatę
    Od: Chae Kang-Yoon <p...@R...com>

    Witam,

    Wybrałem BPH bo jest blisko (na terenie zakładu gdzie pracuje) i nie
    wymaga karty stałego pobytu dla obcokrajowca.

    Anyway, dzisiaj robie wyciąg z bankomatu:
    24/10 POBR.PROWIZJI -12.95
    25/10 POBR.PROWIZJI -29.00
    31/10 POBR.ODSETEK -0.18
    09/11 KOSZTY UPOMN. -15.00
    10/11 PRZELEW +****

    pierwsza opłata - prow. konta, drugie - założenie. Potem złodziejskie
    odsetki od debetu (wychodzi mi ponad 20% w skali roku...??) i
    upomnienie, którego nawet nie dostałem. Ja rozumiem że to upomnienie za
    debet, ale nie zgadzam się. To przecież nie debet zrobiony przez moje
    wydatki czy zaprzestanie korzystania z konta... Pytałem o wszystkie
    opłaty i nie powiedziała o tym, chociaż dobrze wie kiedy są wypłaty dla
    ponad 2000 ludzi w zakładzie.

    Jak to załatwić?
    Ja narazie nie wiem jak, ale napewno nie odpuszcze!~~

    pozdr.
    CKY

  • 2. Data: 2006-11-14 17:46:11
    Od: Chae Kang-Yoon <p...@R...com>

    Być może nie wynika to z tego co napisałem - konto było świeżo założone
    pod koniec października.

    CKY

  • 3. Data: 2006-11-14 17:49:23
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chae Kang-Yoon" <p...@R...com> napisał w wiadomości

    > Być może nie wynika to z tego co napisałem - konto było świeżo założone
    > pod koniec października.

    złóż reklamację w banku z powyższym uzasadnieniem
    moze tam ludzie pracują i zrozumieją

  • 4. Data: 2006-11-14 18:27:46
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > złóż reklamację w banku z powyższym uzasadnieniem
    > moze tam ludzie pracują i zrozumieją

    Dokładnie tak należy zrobić

    Darek

  • 5. Data: 2006-11-14 19:38:34
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Być może nie wynika to z tego co napisałem - konto było świeżo założone
    > pod koniec października.

    O ile pamietam to opłata za konto jest z góry ... tego wiec nie
    unikniesz. Ale moze uda ci sie wyklocic o resztę.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 6. Data: 2006-11-15 07:23:22
    Temat: Re: Bank BPH - jak to ugryźć - uważam że niesłusznie naliczyli opłat
    Od: "Don Kichot" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak należy zrobić

    plus - w reklamacji powołaj się na wszczętą procedure w UOKiK (bezzasadna
    wysokość prowizji i lichwiarskie zasady jej naliczenia) i zagróź arbitrem
    bankowym. w moim przypadku zadzialalo - oddali co do grosza i pisemko z
    przeprosinami przyslali.
    pzdr

  • 7. Data: 2006-11-15 19:14:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 14 Nov 2006 18:44:16 +0100, Chae Kang-Yoon napisał(a):

    > Potem złodziejskie
    > odsetki od debetu (wychodzi mi ponad 20% w skali roku...??) i
    > upomnienie, którego nawet nie dostałem.

    To po prostu specyfika tego banku: rżnie klientów, ile tylko może.
    Pogooglaj trochę, na tej grupie większość postów na temat BPH dotyczy
    podobnych sytuacji.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof