  • 1. Data: 2002-10-13 21:22:36
    Temat: BZWBK24 a przelew do mBanku
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Mialem zdefiniowany rachunek do przelewow do mBanku.
    Rachunek zniknął!
    Celowe działanie banku? Pomyłka pracownika? Czy jakaś inna przyczyna?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 2. Data: 2002-10-15 16:21:03
    Temat: Re: BZWBK24 a przelew do mBanku
    Od: Jarosław Bierczyński <j...@h...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> napisał:

    > Mialem zdefiniowany rachunek do przelewow do mBanku.
    > Rachunek zniknął!
    > Celowe działanie banku? Pomyłka pracownika? Czy jakaś inna przyczyna?

    Pewnie miałeś rachunek zdefiniowany "po staremu", bez cyfr kontrolnych. Od
    2. października ta numeracja już nie działa, musisz potuptać do oddziału i
    zmienić numer rachunku (na taki jak podaje mBank: 2 cyfry kontrolne i 24
    cyfry numeru rachunku, wszystko pisane łącznie, bez kresek). Przynajmniej u
    mnie to było przyczyną i opisana procedura pomogła :)
    BTW, jeśli konta w BZWBK używasz tylko do wpłat do mBanku, polecam zmianę
    konta na a'vista i wzięcie do niego Visy Classic - przeżycia przy
    załatwianiu tego są niezapomniane :)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2002-10-15 19:02:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Bierczyński" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    > BTW, jeśli konta w BZWBK używasz tylko do wpłat do mBanku, polecam zmianę
    > konta na a'vista i wzięcie do niego Visy Classic - przeżycia przy
    > załatwianiu tego są niezapomniane :)

    I bez tego mam niezapomniane przezycia.
    Nie wiem czy nie lepsze :-)

    Pozdrawiam,