eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK jak na bazarze w Hiszpanii › Re: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
    Date: Sun, 17 Apr 2011 14:20:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <ioelu1$da1$1@news.onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <ioe6ns$8st$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
    NNTP-Posting-Host: 95.48.246.218
    X-Trace: news.onet.pl 1303042817 13633 95.48.246.218 (17 Apr 2011 12:20:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2011 12:20:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 110417-0, 2011-04-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550730
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Czyli zadzwoniłeś z reklamacją że "ktoś kiedyś, nie wiem kto ani kiedy,
    >> mi obiecał że nie naliczycie opłaty za kartę a wy ją naliczyliście
    >> zgodnie z cennikiem" a oni jej nie rozpatrzyli od razu pozytywnie? To
    >> faktycznie, typowe dla Hiszpanii.
    >>
    > czyli uważasz, ze pracownik banku moze ci opowiadac co chce, potem i tak
    > *wszystko* weryfikujesz z umowa i cennikiem i nie masz pretensji do tegoz
    > pracownika, jezeli znajdziesz jakies kłamstwa w jego wypowiedzi?
    > Interesujące...

    przekreciles wypowiedz przedmowcy:
    - nie napisal, ani nawet nie zasugerowal tego, co Ci wydawalo, ze
    streszczasz
    - napisal za to, ze: chcac skladac reklamacje na naliczenie oplaty zgodnej z
    toip nalezy znac nazwisko pracownika, ktory udzielil blednej informacji oraz
    wiedziec kiedy i gdzie to bylo
    bank moze reklamacje rozpatrzyc pozytywnie i wowczas kwestia pracownika to
    sprawa wewnetrzna, albo negatywnie (bo oplata zgodna z toip), ale wowczas
    powinien poinformowac co zrobil z niedouczonym pracownikiem

    niezaleznie od kwestii oplaty za dziwne mozna uznac podejmowanie decyzji bez
    zapozniania sie z dokumentami, na podstawie wypowiedzi nieznanej osoby,
    nieprawdaz ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1