  • 1. Data: 2014-12-10 12:14:10
    Temat: BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie!
    Od: m...@g...com

    Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.

    Napisałem reklamację mailem.
    Na drugi dzień otrzymałem SMS:

    "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
    Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

    Tydzień później zapytałem, kiedy ta premia wpłynie na konto.

    "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu
    telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób
    dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga
    analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie
    mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "

    W końcu odwiedziłem odddział, zadzwoniłem na infolinię i po kilkunastu minutach
    oczekiwania dowiedziałem się, że transakcja zaksiękowana 1go dnia miesiąca, była
    wykonana w poprzednim, a liczy się data wykonania.

    To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?

    M.

  • 2. Data: 2014-12-10 12:22:03
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2014-12-10 o 12:14, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Na drugi dzień otrzymałem SMS:
    >
    > "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

    Nie zinterpretowałeś tego prawidłowo: "Uprzejmie informujemy, że Państwa
    reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (dla BZ WBK). (W związku z tym
    Państwa) Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK."

    --
    http://monter.fm/

  • 3. Data: 2014-12-10 12:50:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 10 Dec 2014 03:14:10 -0800 (PST), m...@g...com wrote:

> [...]
    mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. "

    Dobrze że chociaż połączenia telefoniczne szyfrują. A jak ja nie
    szyfruję po swojej stronie to może nie powinni mi odpowiadać przez
    telefon?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
    http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie

  • 4. Data: 2014-12-10 19:35:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 6...@g...co

    : To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać?

    Ten bank tak ma.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'