  • 1. Data: 2010-03-29 20:01:14
    Temat: [BZWBK] Ankieta :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przy stronie logowania w BZWBK jest info o ankiecie nt. mTokena (czyli
    jeśli dobrze rozumiem, tokena GSM)
    Oczywiście bzwbk nie byłby sobą gdyby nie dał pytania:

    #v+
    Czy był(a)byś skłonny/skłonna ponosić opłatę abonamentową w wysokości 1 zł
    miesięcznie, by móc korzystać z tego narzędzia?
    Tak
    Nie, nie chcę ponosić żadnej opłaty
    #v-
    :)
    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 2. Data: 2010-03-29 20:22:38
    Temat: Re: [BZWBK] Ankieta :)
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-29 22:01, Kamil Jońca wrote:

> [...]
    >
    > Czy był(a)byś skłonny/skłonna ponosić opłatę abonamentową w wysokości 1 zł
    miesięcznie, by móc korzystać z tego narzędzia?

    W takiej wersji to by sie kalkulowalo tylko tym co powyzej 7,5
    transakcji (przelewow) autoryzowanych smsem robia.

    Dobra rada - kto moze niech wypleni ankiete i powie BZWBK co mysli o ich
    oplacie z mToken ;-)
    Ja wyplenilem.

    Link do ankiety: http://www.bzwbk.pl/84265

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-03-29 20:52:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dobra rada - kto moze niech wypleni ankiete i powie BZWBK co mysli o ich
    > oplacie z mToken ;-)
    > Ja wyplenilem.
    >
    > Link do ankiety: http://www.bzwbk.pl/84265

    wyplenilem i oplacie za korzystanie z tokena powiedziałem gromkie NIE!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-03-29 21:44:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > wyplenilem i oplacie za korzystanie z tokena powiedziałem gromkie NIE!

    Jezeli BZWBK chce faktycznie mocniej zaistniec w bankowosci internetowej, to
    juz dawno powinien zniesc platne smsy lub wprowadzic bezplatny token GSM lub
    inne rozwiazania, ktore beda bezplatne dla klienta. 99% konkurentow BZWBK ma
    darmowe sposoby autoryzacji i z punktu widzenia klienta, nie ma sensu za to
    przeplacac.

  • 5. Data: 2010-03-30 06:50:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 22:52:38 +0200, RobertS napisał(a):

    > wyplenilem i oplacie za korzystanie z tokena powiedziałem gromkie NIE!

    Pana ankieta jest nieważna - w celu poprawnego wypełnienia ankiety proszę
    się udać do oddziału! ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-03-30 07:11:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pana ankieta jest nieważna - w celu poprawnego wypełnienia ankiety proszę
    > się udać do oddziału! ;)

    ha ha ha, napisałbym do ichniejszego rzecznika klienta ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-03-30 12:03:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    wbk sciaga takze za sms przy transakcji kartowej ni ebylo by to kurestwem
    gdyby nie fakt ze wymuszaja na niektorych
    kartach wlaczenie 3dsecure (pwydajesz & zarabiasz, prestiz)

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 8. Data: 2010-03-30 18:59:29
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Czy był(a)byś skłonny/skłonna ponosić opłatę abonamentową w wysokości 1 zł
    > miesięcznie, by móc korzystać z tego narzędzia?

    To pytanie jest bez sensu. Kto o zdrowych zmysłach wybierze, że woli płacić
    niż nie płacić?

  • 9. Data: 2010-03-30 19:07:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    corner pisze:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:8...@a...kjonca...
    >
    > To pytanie jest bez sensu. Kto o zdrowych zmysłach wybierze, że woli
    > płacić niż nie płacić?

    żebyś się tylko nie zdziwił jak bank za jakiś czas ogłosi, że wchodzi
    nowa usługa, korzystanie kosztuje X, bo wypełniający ankietę tego chcieli...

    vide topic nt. wprowadzenia symbolicznych oplat za przelewy ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-03-30 21:55:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > żebyś się tylko nie zdziwił jak bank za jakiś czas ogłosi, że wchodzi nowa
    > usługa, korzystanie kosztuje X, bo wypełniający ankietę tego chcieli...
    >
    > vide topic nt. wprowadzenia symbolicznych oplat za przelewy ;-/

    Juz BZWBK idzie na sprzedaz, podali oficjalnie, maja zakonczyc te operacje
    do konca 2010. Nowy wlasciciel, to czekaja nas zmiany, czy na lepsze
    zobaczymy.