  • Data: 2002-04-19 08:43:57
    Temat: Re: BRE sprzedaje mBank
    Od: "pl.biznes.banki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a9nghi$len$1@news.onet.pl...

    > Albo cos z ubezpieczeniami - karty juz sa w Multibanku ubezpieczone...

    O jakich ubezpieczaniach kart mówisz? Z tego co piszą na swoich stronach to
    wprowadzili tylko ubezpieczenie NNW dla posiadaczy konta osobistego
    MultiKonto Ja i MY. Nie udało mi się znaleść żadnych info dotyczących
    ubezpieczenia kart. Jeżeli możesz do daj jakieś namiary na te dane - kwestia
    tych ubezpieczeń bardzo mnie interesuje. A tak apropo ubezpieczania NNW to
    jest to bardzo dobra wartość dodana, ale martwi mnie 50% franczyza.

    Pozdrawiam
    Jerry