  • 1. Data: 2005-10-31 21:45:30
    Temat: BPH - za duzo maja klientow?
    Od: DoNnErJaCk <d...@o...spamtrap.pl>

    Witam,

    dzisja zona poszla do wymienionego w temacie banku zeby dowiedziec
    sie o warunki zakniecia konta (wspolne konto, srebrny sezam, od ok 5
    lat, stale wplywy, kk srebrny MC) i pani z obslugi podziekowala jej :-)
    Zero zainteresowania dlaczego odchodzimy, nie mowiac juz o jakiejs
    zachecie do zostania. Dziwne. Po co im te reklamy w TV?
    Zreszta troche mnie to nie zdziwilo bo 2 lata temu, jak poszedlem
    dowiedziec sie o kredyt na samochod to skutecznie mnie do tego
    zniechecili (no i na autko kredyt mam gdzie indziej).
    Czy to ja mam pecha czy to oni maja wszystko w 4 literach?

    Ogladnalem sobie oferte Sezam Max - matko! Ponad 15 zlotych miesiecznie!
    Saldo debetowe platne.
    Kiedys lubialem ten bank, ale teraz to masakra.

    --
    DoNnErJaCk

  • 2. Data: 2005-10-31 21:58:48
    Temat: Re: BPH - za duzo maja klientow?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-31 22:45, osobnik podający się za DoNnErJaCk, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Ogladnalem sobie oferte Sezam Max - matko! Ponad 15 zlotych miesiecznie!

    Ale dostajesz w zamian bankomaty bezpłatne.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-10-31 23:15:22
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik DoNnErJaCk pisze:

    > dzisja zona poszla do wymienionego w temacie banku zeby dowiedziec
    > sie o warunki zakniecia konta (wspolne konto, srebrny sezam, od ok 5
    > lat, stale wplywy, kk srebrny MC) i pani z obslugi podziekowala jej :-)
    To chyba dobrze, co?

    > Zero zainteresowania dlaczego odchodzimy
    Przecież każdy wie - opłaty...

    > , nie mowiac juz o jakiejs zachecie do zostania.
    Mogła pomyśleć perspektywicznie i zaproponować ofertę PEKAO SA.

    Ps. Konto zlikwidowane?

    --
    '''..\
    < _| (

  • 4. Data: 2005-11-01 11:36:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-10-31 22:45, osobnik podający się za DoNnErJaCk, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > Ale dostajesz w zamian bankomaty bezpłatne.

    Które gdzie indziej kosztują połowę taniej.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-11-01 14:47:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-01 12:36, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > Które gdzie indziej kosztują połowę taniej.

    Gdzie?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-11-01 15:24:45
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    > Dnia 2005-11-01 12:36, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > Gdzie?

    w bosiu?

  • 7. Data: 2005-11-01 15:27:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-01 16:24, osobnik podający się za mo, śmiał stwierdzić, iż:

    > w bosiu?

    Biorąc pod uwagę zawartość "pakietu", to dość słabe porównanie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-11-01 15:29:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Nov 2005 15:47:08 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
    > Dnia 2005-11-01 12:36, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > Gdzie?
    W Fortisie.
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 9. Data: 2005-11-01 15:36:22
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    > Dnia 2005-11-01 16:24, osobnik podający się za mo, śmiał stwierdzić, iż:

    > Biorąc pod uwagę zawartość "pakietu", to dość słabe porównanie.
    >
    > --
    na poczatku dyskusji napisales "Ale dostajesz w zamian bankomaty bezpłatne." i
    do tego sie odnosilem. nie pisales nic o zawartosci pakietu sezam max;)

  • 10. Data: 2005-11-01 15:45:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-01 16:29, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > W Fortisie.

    8 zł to nie jest połowa, choć faktycznie ma dużą zaletę w postaci
    bezprowizyjnych bankomatów za granicą.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl