  • 1. Data: 2006-09-19 16:39:16
    Temat: BPH wzmacnia bezpieczeństwo klientow Sez@ma
    Od: "yaroog" <y...@g...pl>

    Czy uwazacie, tak jak kolega we watku 'BPH - przegieli...', ze ponizsza
    inicjatywa jest godna potepienia?
    To pierwsza taka akcja w Polsce. Wg mnie naleza sie brawa, w Pekao takich
    cymesow juz nie bedzie:)

    Bank BPH we współpracy z czołowymi firmami informatycznymi przygotował akcję
    dodatkowego zabezpieczenia komputerów użytkowników Systemu Bankowości
    Internetowej Sez@m. Umożliwia ona zakup systemu Windows XP oraz wybranych
    programów antywirusowych po promocyjnych cenach, dostępnych wyłącznie dla
    klientów Banku BPH.

    Z oferty mogą skorzystać klienci, posiadający w Banku BPH rachunek osobisty,
    którzy są jednocześnie użytkownikami Systemu Sez@m.

    W skład oferty wchodzi:
    Oprogramowanie antywirusowe - po zalogowaniu się do Systemu Sez@m, klient
    zobaczy formularz zamówienia oprogramowania. Jeśli nie będzie chciał
    skorzystać z oferty, może kliknąć przycisk Przypomnij Poźniej, co sprawi, ze
    formularz wyświetli się ponownie po 21 dniach.
    Do formularza zamówienia można również dostać się poprzez zakładkę Moje
    Finanse -> Oferty Specjalne -> Oprogramowanie antywirusowe i zaznaczenie
    firmy, z której produktów klient chce skorzystać. Szczegóły oferty dostępne są
    po kliknięciu w link Szczegóły przy nazwie danej firmy.
    W formularzu należy podać adres e-mail, na który zostanie przesłana
    szczegółowa informacja zawierająca:
    a. adres strony WWW, z której można pobrać bezpłatną wersję próbną, działającą
    z pełną funkcjonalnością przez kilkadziesiąt dni,
    b. opis instalacji oprogramowania,
    c. numer telefonu i adres mailowy do pomocy technicznej.
    Adresy stron WWW z informacją o szczegółach oferty na stronach partnerów:
    www.pandasoftware.com.pl/download/bph/oferta.php
    www.antivirenkit.pl/avkvsavkis

    System operacyjny Windows XP &#8211; dostępny jest poprzez sklep internetowy
    www.apollo.pl, certyfikowanego partnera firmy Microsoft.

    W celu zakupu oprogramowania po promocyjnych cenach, dostępnych tylko dla
    klientów Banku BPH, korzystających z systemu Sez@m należy zarejestrować się w
    sklepie, a po zalogowaniu wybrać z menu po lewej stronie opcję Promocja BPH.
    Informacja o promocji na stronie Apollo.pl:
    www.apollo.pl/bph
    Uwaga: płatność za zamówiony towar (oprogramowanie antywirusowe i systemy
    operacyjne Windows) możliwa jest wyłącznie z Systemu Sez@m, poprzez usługę
    Przelew z BPH.
    Udostępnienie funkcjonalności w systemie Sez@m nastąpi w nocy 15/16 września br.

    zrodlo: prnews.pl

  • 2. Data: 2006-09-19 16:45:41
    Temat: Re: BPH wzmacnia bezpieczeństwo klientow Sez@ma
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 16:39:16 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: yaroog <y...@g...pl>
    napisała:
    [...o antywirusie w banku ...]
    Nie wiem na ile jest to nachalna reklama, więc się nie wypowiem, ale,
    dlaczego %^%$&$ nie da sie tego wyłączyć ?
    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 3. Data: 2006-09-19 16:57:03
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "yaroog" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    BPH.
    > Informacja o promocji na stronie Apollo.pl:

    Uwielbiam termin PROMOCJA :)))

    http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=304 OEM

  • 4. Data: 2006-09-19 17:02:27
    Od: "yaroog" <y...@g...pl>

    > Uwielbiam termin PROMOCJA :)))
    >
    > http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=304 OEM

    Hmm, nie bardzo zrozumialem...
    Microsoft Windows XP Home PL SP2 OEM - cena komputronik 345, cena apollo 325,
    czyli przez BPH taniej, chyba o to chodzi w promocji?:)

  • 5. Data: 2006-09-19 17:03:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "yaroog" <y...@g...pl> writes:

    > zobaczy formularz zamówienia oprogramowania. Jeśli nie będzie chciał
    > skorzystać z oferty, może kliknąć przycisk Przypomnij Poźniej, co sprawi, ze
    > formularz wyświetli się ponownie po 21 dniach.

    A jak NIE CHCE, zeby mu zawracano glowe pozniej?

> [...]
    > sklepie, a po zalogowaniu wybrać z menu po lewej stronie opcję Promocja BPH.
    > Informacja o promocji na stronie Apollo.pl:

    Pacz pan, a w innych sklepach jest taka sama cena bez zadnej promocji.

    MJ

  • 6. Data: 2006-09-19 17:33:23
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*ekn@gazele.pl>

    > Microsoft Windows XP Home PL SP2 OEM - cena komputronik 345, cena apollo
    > 325,
    > czyli przez BPH taniej, chyba o to chodzi w promocji?:)

    Tyle to ja w byle sklepie mogę urwać z ceny.

    *

  • 7. Data: 2006-09-19 17:38:54
    Od: "yaroog" <y...@g...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > A jak NIE CHCE, zeby mu zawracano glowe pozniej?

    Zaglebiasz sie w szczegoly, zakladajac watek chodzilo mi o zdanie internautow
    nt. akcji zwracajacej uwage klientow na bezpieczenstwo ich komputerow, a nie o
    ocene funkcjonalnosci systemu

    na programy antywirusowe tez?

  • 8. Data: 2006-09-19 18:35:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 16:39:16 +0000 (UTC), "yaroog" <y...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Czy uwazacie, tak jak kolega we watku 'BPH - przegieli...', ze ponizsza
    >inicjatywa jest godna potepienia?

    Owszem - bo:
    a) nie ma opcji "Anuluj" (tylko "kup" albo "przypomnij później")
    b) pokazuje się przy logowaniu (nie po to się loguję do serwisu transakcyjnego,
    żeby oglądać reklamy).

  • 9. Data: 2006-09-19 18:41:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 19 Sep 2006 20:35:20 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >a) nie ma opcji "Anuluj" (tylko "kup" albo "przypomnij później")
    >b) pokazuje się przy logowaniu (nie po to się loguję do serwisu transakcyjnego,

    Skomentuję to tak. Bepehahaha (w likwidacji) tyle razy dał już powody
    do ucieczki, że jeśli ktoś tego jeszcze nie zrobił, to sam sobie jest
    winny ;)

    PG

  • 10. Data: 2006-09-19 19:20:48
    Od: "yaroog" <y...@g...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > a) nie ma opcji "Anuluj" (tylko "kup" albo "przypomnij później")
    > b) pokazuje się przy logowaniu (nie po to się loguję do serwisu transakcyjnego,

    Prasa trabi o 'wlamaniach do bankow internetowych', podczas gdy ewentualne
    wlamania maja miejsce na komputery klientow. Klienci biegna z pretensjami do
    banku, a sami nie wiedza co to antywirus, firewall czy aktualizacja OS.
    Mialem nadzieje na merytoryczna dyskusje nt. bezpieczenstwa, ale sie niestety
    przeliczylem, bo tu jest wazniejsze ze 'przycisku nie ma','ceny to ja sobie
    lepsze wynegocjuje', 'nie chce reklam' itp. A kolory na stronie sa OK, czy tez
    do zmiany?