  • Data: 2007-11-21 00:31:50
    Temat: Re: BPH rozwiązanie umowy rachunku
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Darek pisze:
    > Ja zamykałem w BPH, ale to już było jakieś 3 lata temu, problemów w zasadzie
    > żadnych nie było.
    Mój bank jeszcze o tym nie wie, ale słyszałem o tym, że infolinia na
    wszelkie pytania "czy to prawda, że BPH kończy działalność 30.
    listopada" odpowiada (wielce duplomatycznie) "nic nam na ten temat nie
    wiadomo". :-)
    Nieźle idą w zaparte.
    Się nie dziwię, jak dzisiaj na pasku w TVN24 (jakiś biznes-coś)
    powiedzieli, że trwa akcja "wrogiego przejęcia BPH przez PKO" i że
    nikogo nie obchodzi, że klient straci itd...

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...