  • Data: 2005-12-21 00:11:21
    Temat: Re: BPH pogwałcił ustawę o świadczeniu usł. dr. elektr.
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:43a8990f@news.home.net.pl...

    > Nie, ponieważ email - z technicznego punktu widzenia - MUSI być skierowany
    > do konkretnego odbiorcy. Strona www tego warunku nie spełnia.

    Jezeli reklamy sa _po_zalogowaniu_ to chyba sa skierowane do konkretnego
    odbiorcy?
    Czy nie zaczalbys sie irytowac gdyby w "marmurku" podczas np. zlecania
    przelewu "pani z okienka" podala Ci pare ulotek i dopowiedziala pare reklam?
    Ja tak. I tak samo gdy jestem zalogowany to nie chce miec zadnych "dodatkow
    reklamowych" - od tego maja strone www ogolnie dostepna.

    Belin