  • 1. Data: 2010-11-02 08:15:34
    Temat: BPH i problem ze zwrotem ubezpieczenia niskiego wkładu własnego
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Wniosek o zwrot składki złożony 2010-04-13. Bank przyznał zwrot składki
    2010-07-02 ale nie przelał kasy do tej pory. Nie mam już siły pisać
    kolejnych pism. Infolinia nie jest w stanie pomóc.

    Gdzie uderzyć?

    --
    radar

  • 2. Data: 2010-11-02 09:49:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 02 Nov 2010 09:15:34 +0100, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

> [...]
    >2010-07-02 ale nie przelał kasy do tej pory. Nie mam już siły pisać
    >kolejnych pism. Infolinia nie jest w stanie pomóc.

    Jak dla mnie: sąd rejonowy, jeśli się nie mylę - właściwy ze względu
    na miejsce Twojego zamieszkania.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-11-02 10:13:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > Jak dla mnie: sąd rejonowy, jeśli się nie mylę - właściwy ze względu
    > na miejsce Twojego zamieszkania.

    Arbiter Bankowy nie wystarczy ?

    witrak()

  • 4. Data: 2010-11-02 18:11:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 11:13:24 +0100, witrak() napisał(a):

    > Arbiter Bankowy nie wystarczy ?

    A wolisz mieć sprawę załatwioną, czy też nie? Sąd nie gryzie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2010-11-03 08:51:10
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > A wolisz mieć sprawę załatwioną, czy też nie? Sąd nie gryzie.

    Poczekam na odpowiedź od rzecznika banku a jeśli nic nie dostanę to w
    poniedziałek 8.11.2010 kieruję sprawę do arbitrażu.

    --
    radar

  • 6. Data: 2010-11-12 12:12:33
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2010-11-03 09:51, radar pisze:
    > Poczekam na odpowiedź od rzecznika banku a jeśli nic nie dostanę to w
    > poniedziałek 8.11.2010 kieruję sprawę do arbitrażu.

    No i jest jakieś światełko w tunelu. Nagle kasa się znalazła (pewnie to
    zasługa DW do rzecznika banku), pozostaje jeszcze czekać na pismo z
    jakimś wyjaśnieniem. Mam nadzieję, ze nie kolejne 7 miesięcy...

    --
    radar

  • 7. Data: 2010-11-25 12:38:52
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2010-11-12 13:12, radar pisze:
    > No i jest jakieś światełko w tunelu. Nagle kasa się znalazła (pewnie to
    > zasługa DW do rzecznika banku), pozostaje jeszcze czekać na pismo z
    > jakimś wyjaśnieniem. Mam nadzieję, ze nie kolejne 7 miesięcy...

    Znudziło mnie to czekanie. Chyba czas wysłać parę gorzkich słów do
    członków zarządu...

    --
    radar