  • 11. Data: 2012-04-12 19:24:47
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 12 Kwi, 19:09, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Zakładając najlepszą opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na
    > czysto będzie 250 wisienek. Nieźle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej
    > ten 200 wisienek uzyskać i tak się właśnie zastanawiam czy się skusić.

    Chyba będzie więcej niż 5 miesięcy: wpłaty masz wykonać w począwszy do
    miesiąca następującego po miesiącu w którym założyłeś rachunek. Poza
    tym jest 30 wypowiedzenia (chyba że wypowiadamy przed zakończeniem 45
    okresu kiedy czekamy na forsę - powinno się dać).

    Czyli w grę wchodzi 6 lub 7 miesięcy. To czyni opcję ze 100zł mało-
    opłacalną.

  • 12. Data: 2012-04-12 19:34:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]
    > okresu kiedy czekamy na forsę - powinno się dać).
    >
    > Czyli w grę wchodzi 6 lub 7 miesięcy. To czyni opcję ze 100zł mało-

    Opcje 100 i 200 na pewno nie są brane pod uwagę na Grupie. Pozwólmy się
    Bankowi BPH wykazać!

    Nie wiem jak jest obecnie w Banku BPH, za niepełny miesiąc albo nie ma
    opłaty albo jest proporcjonalna. Nigdy nie było tak, aby była pełna.
    Rachunek zakładamy pod koniec kwietnia. W maju, czerwcu i lipcu spełniamy
    warunki promocyjne. Premię otrzymamy najpóźniej 14/15 września. Zatem w
    połowie sierpnia wypowiadamy umowę rachunku.

    Opłaty zostaną pobrane za cztery pełne miesiące oraz za połowę września. Do
    tego ewentualna opłata za kilka dni kwietnia. IMO ma to znamiona pięciu
    miesięcy.

  • 13. Data: 2012-04-12 19:42:03
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > września. Zatem w połowie sierpnia wypowiadamy umowę rachunku.

    A to wtedy nie będzie wisienek

    "Zasady Oferty Specjalnej
    Premia
    § 4
    1 d) w chwili przekazania Premii, zgodnie z ust. 4, umowa o Rachunek
    będzie nadal obowiązywała ani
    nie będzie w okresie wypowiedzenia,"

    Wypowiedzenie po zjedzeniu wisienek

    Darek

  • 14. Data: 2012-04-12 19:48:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Premia
    > § 4
    > 1 d) w chwili przekazania Premii, zgodnie z ust. 4, umowa o Rachunek

    No tak, masz rację. Czyli potencjalne opłaty liczymy za pięć i pół miesiąca.

  • 15. Data: 2012-04-12 19:57:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Clegan pisze:
    > Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/aktualne_promocje/premia_na_start

    "w ciągu 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych:

    wykonać min. 3 płatności kartą do tego konta"

    Trzy płatności w ogółem, czy po trzy płatności co miesiąc? (3,03 czy 9,09?)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2012-04-12 20:27:23
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-12 17:36, Clegan pisze:
    > Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/aktualne_promocje/premia_na_start

    Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie pocztą?
    (Bo zamknąć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 17. Data: 2012-04-12 20:45:17
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 12 Kwi, 20:27, maruda <m...@n...com> wrote:

    biste/aktualne_pro...

    > Zakłada się w marmurku, czy się obejdzie pocztą?
    > (Bo zamknąć, zakładam, że na 100% trzeba w marmurku)
    W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść.

  • 18. Data: 2012-04-13 01:05:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >W regulaminie nic nie znalazłem o zakładaniu zdalnym czyli trza iść.

    Ahtung ! :)
    Mialem tam lat temu sporo konto "silver" czy jakos tak
    Podniesli oplaty wiec podziekowalem - [emigracja do Multi]
    Likwidacja konta trwala -= Ahtung!!! =- ok 40min
    Ja siedzialem grzecznie i kpilem sobie z systemu
    czekajac az "panienka z okienka" recznie wykasuje
    wszystkie operacje z kilku lat, bo podobno inaczej sie nie dalo
    konta zamknac. Przy okazji skroili mnie na oplate miesieczna
    (okres wypowiedzenia) wiec powiedzialem sobie, TAM juz nigdy wiecej ;)

  • 19. Data: 2012-04-13 13:45:58
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    No i ja dodam swoje kolejne

    ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !!ACHTUNG !! (choc moze to i nie konta sezam, ale
    licho nie spi)

    Wyciag z TOiP, strona 38

    "Zamknięcie rachunku Uwaga: Opłata pobierana jest w odniesieniu do kont typu
    Sezam (z wyjątkiem konta Sezam Oszczędzam i Sezam Oszczędzam Plus)
    otwieranych/prowadzonych w ramach ofert promocyjnych, a zamykanych na wniosek
    Klienta w okresie 12 miesięcy od dnia otwarcia rachunku.
    od każdego zamykanego rachunku 50 zł"

    Moze sie przydac, zanim ktos podpisze wypowiedzenie.

  • 20. Data: 2012-04-13 13:50:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.04.2012 13:45, k...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > od każdego zamykanego rachunku 50 zł"
    >
    > Moze sie przydac, zanim ktos podpisze wypowiedzenie.

    Ale promocja jest na Kapitalne lub Maksymalne Konto, a nie na Sezamy.