eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH czesc 3.. ;-) › Re: BPH czesc 3.. ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH czesc 3.. ;-)
    Date: Tue, 5 Jul 2005 11:16:52 +0200
    Organization: Prywatne biurko
    Lines: 60
    Message-ID: <1...@v...pl>
    References: <d9kglt$2e$2@nemesis.news.tpi.pl> <s...@j...home>
    <d9o473$ac2$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...ani>
    <d9ob7c$28c$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...ani>
    <d9pfes$t7j$1@news.dialog.net.pl> <d9pk0j$sru$1@inews.gazeta.pl>
    <d9pkgj$t7j$2@news.dialog.net.pl> <d9pm5v$a59$1@inews.gazeta.pl>
    <d9pnq5$t7j$3@news.dialog.net.pl> <d9ponl$m50$1@inews.gazeta.pl>
    <d9pphd$t7j$4@news.dialog.net.pl> <d9pqc1$som$1@inews.gazeta.pl>
    <da9rec$jo5$1@news.onet.pl> <1...@v...pl>
    <s...@p...ani> <13rc68on29eu7$.dlg@vahanara.pl>
    <s...@p...ani> <8l2wjod2yaqw$.dlg@vahanara.pl>
    <s...@p...ani>
    NNTP-Posting-Host: bzz86.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1120555012 19171 83.30.71.86 (5 Jul 2005 09:16:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jul 2005 09:16:52 +0000 (UTC)
    Archive: no
    X-Distribution: pl
    X-No-archive: yes
    X-Motto: Ad maiorem eMule gloriam
    X-User: erasms61
    X-Now-Playing: cisza
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:355754
    [ ukryj nagłówki ]

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Jacek Osiecki posłał(a) w świat wiadomość
    <news:slrndckcj7.i05.joshua@pingwin.ani>

    > Nikt nie udowadniał że opłaty za konto/kartę to przeżytek. BPH wprowadza
    > darmowe konto/karty - jego sprawa, fajnie że wprowadza. Ale nikt nie zaczął
    > takiego generalizowania jak Ty :)

    > Po naszemu: uogólniasz. Na podstawie jednego banku i jednej kiepskiej karty
    > kredytowej twierdzisz że wszystkie banki zniosą opłaty za KK.

    Wiele zależy od tego, czy lukasowa Visa przyjmie się na rynku, czy tez nie.
    Jeżeli okaże się sukcesem, przynajmniej część banków będzie musiała
    zareagować.
    Dawno temu, by założyć konto trzeba było zadeklarować stałe, minimalne
    dochody.
    Dziś nawet Śląski, który mnie tyle lat doił na opłatach za ROR,
    przyciśnięty konkurencją jest "taki duży, a taki internetowy" i przelewy
    przez internet ma darmowe.

    Już pisałem i podawałem przykłady, że Polacy raczek nie korzystają z kart,
    nie tylko kredytowych, a jak już, to głównie do wyciągnięcia pieniędzy z
    bankomatu własnego banku
    http://media.prnews.pl/index.php/najczesciej_wyplaca
    my_gotowke,display,12337
    Najczęściej wypłacamy gotówkę
    "Najczęściej posługiwaliśmy się kartami debetowymi [...]. Przeprowadzono
    przy ich użyciu niemal 156 mln operacji na kwotę 37,4 mld zł. Były to
    głównie wypłaty gotówki z bankomatów".

    Zablokowanie płatności internetowych, dla świadomych użytkowników, stałych
    bywalców pl.biznes.banki, wydaje się wadą, a dla przyszłych klientów, dla
    których to będzie pierwsza karta kredytowa może być wielką zaletą,
    czynnikiem, który przełamie strach i opory przed kartą kredytową
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,28016
    16.html
    [...] phishing. Plaga narasta
    "W wyniku obaw przed phishingiem swoje zwyczaje zmienił co trzeci
    internauta korzystający z e-bankowości - większość z nich rzadziej loguje
    się na witrynę swego banku, a prawie 14 proc. nawet przestało opłacać
    rachunki przez internet. Także ponad 30 proc. osób kupujących w wirtualnych
    sklepach przyznało, że kupuje w ten sposób mniej lub rzadziej, obawiając
    się przekrętu".
    Message-ID: <iu43d8uoz6rq$.dlg@vahanara.pl>

    Na dziś mogę stanowczo stwierdzić tylko tyle, że kart kredytowych w Polsce
    nie ma. Cały praktycznie rynek jest do wzięcia.

    "Marmurki" nie wprowadzą rewolucji na rynku, banki wirtualne nie trafią do
    klientów nie posługujących się na co dzień internetem.
    Lukas, tani bank, z gęstą siecią placówek i agresywnym marketingiem
    bezpośrednim (karta na dowód, jeżeli tylko raz spłaciłeś kredyt w Lukasie)
    może narobić na rynku zamieszania.

    Reszta... Czas pokaże.

    --
    _________________________________________________

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,
    a czy słońce wzejdzie, to już nie moja broszka...
    _________________________________________________

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1