  • Data: 2008-10-28 21:38:32
    Temat: Re: BIK - umieszczanie info o KK bez zgody klienta
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 22:17, "Seba" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > prawo bankowe, art 105 ust 4
    >
    > --

    4. Banki mogą, wspólnie z bankowymi izbami gospodarczymi, utworzyć
    instytucje do zbierania i udostępniania bankom oraz innym instytucjom
    ustawowo upoważnionym do udzielania kredytów informacji o
    wierzytelnościach oraz o obrotach i stanach rachunków bankowych w
    zakresie, w jakim informacje te są potrzebne w związku z udzielaniem
    kredytów, pożyczek pieniężnych, gwarancji bankowych i poręczeń.

    I to jest ta podstawa?