  • 1. Data: 2003-12-09 18:01:41
    Temat: BIK
    Od: "ega1" <e...@g...pl>

    co mogę zrobić bankowi, który wpisał mi, że zalegam im z pewną kwotą pomimo,
    że już dawno ją uregulowano ?? Informacja o tym nadal jest w BIKu mimo, że
    minął już rok od wyjaśnienia sprawy.

  • 2. Data: 2003-12-09 23:52:30
    Temat: Re: BIK
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003 18:01:41 +0000 (UTC), "ega1"
    <e...@g...pl> wrote:

    >co mogę zrobić bankowi, który wpisał mi, że zalegam im z pewną kwotą pomimo,
    >że już dawno ją uregulowano ?? Informacja o tym nadal jest w BIKu mimo, że
    >minął już rok od wyjaśnienia sprawy.

    Zażądać spowodowania wykasowania błędnych danych i wypłaty
    odszkodowania.
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-12-10 11:35:37
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > Zażądać spowodowania wykasowania błędnych danych i wypłaty
    > odszkodowania.

    poczatkowo tez tak chcialem napisac :-)) ale po przemysleniu tematu (nadal
    jednak nie mam pewnosci) obawiam sie, ze odpowiedz powinna brzmiec:
    - poprosic o wykreslenie i zaplacic bankowi za te usluge
    :-)
    temat ciekawy - wiec moze ktos to jednak przechodzil ?

  • 4. Data: 2003-12-10 21:17:17
    Od: "TomasZ" <c...@g...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    > temat ciekawy - wiec moze ktos to jednak przechodzil ?

    Ostatnio wystąpiłem z wnioskiem o kredyt w koncie. Oczywiście nie posiadałem
    już żadnych zadłużeń w innych bankach. Zostałem sprawdzony i okazało się, że
    poprzedni bank nie wysłał stosownej informacji. Od czasu spłaty kredytu
    minęło przeszło pół roku, tak więc mieli okazję sześciokrotnie to zrobić.
    Wszystko odbyło się sprawnie. Zadzwoniłem, bank "uderzył się w
    pierś"-przyznał do zaniedbania, wystawił za darmo zaświadczenie o spłacie
    całości kredytu i terminowym spłacaniu odsetek oraz o niezwłocznym wysłaniu
    informacji do BIK-u. Okazało się, że można przyznać się do błedu, sprawy nie
    zaciemniać i szybko naprawić.

    TomasZ

  • 5. Data: 2003-12-11 09:25:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003 12:35:37 +0100, "krab" <_...@k...pl> wrote:

> [...]
    >:-)
    >temat ciekawy - wiec moze ktos to jednak przechodzil ?

    Tak. Osobiście.
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-12-11 09:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003 22:17:17 +0100, "TomasZ" <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    >informacji do BIK-u. Okazało się, że można przyznać się do błedu, sprawy nie

    Miałem podobnie, z tym, że jakoś bankowi nie udało sie do końca
    informacji z BIK wykreślić...
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-12-11 20:13:55
    Od: "ega" <e...@g...pl>

    > Ostatnio wystąpiłem z wnioskiem o kredyt w koncie. Oczywiście nie posiadałem
    > już żadnych zadłużeń w innych bankach. Zostałem sprawdzony i okazało się, że
    > poprzedni bank nie wysłał stosownej informacji.
    moja sprawa też wyszłapodczas sprawdzania podania o kredyt

> [...]
    > informacji do BIK-u. Okazało się, że można przyznać się do błedu, sprawy nie
    to ekstra. w moim przypadku nie chodzi o kredyt a o nie zapłacenie za
    utrzymanie konta, które było w trakcie likwidacji (konto było czyste i
    narosły odsetki). całość to ... koło 30 złotych. mija już 1,5 roku od czasu
    zapłacenia, a sprawa cały czas aktualna. jutro ślę pismo do BIKa